ponedjeljak, 18. srpnja 2016.

Beauty uk contour palette cijena

Beauty uk contour palette cijena Cijena palete je 50ak kuna, a ja sam ju na sniženju platila oko 30 kn. Our exclusive contour palette contains three skin perfect shades for bronzing, contouring and highlightingChisel. Ja koristim isto što i dalia993 i ja sam prezadovoljna, cijena svakog od tih.

Beauty uk contour palette cijena
Beauty uk Contour Palette istaknut će samo. Radi se o britanskom drogerijskom brandu koji ima pristupačne cijene, jako. Paletu možete kupiti po iznimno dostupnoj cijenu Kozmo drogerijama. Kvalitetni make up po pristupačnim cijenama i savjeti za najbolji efekt šminkanja – sve.
Beauty uk contour palette cijena
Odaberite svoju nijansu iz Contour palete na nijansiranje lica za oblikovanje i. E sad, teško mi se sjetiti točne cijene jer sam ga kupila uz popust.


Zbilja su me oduševile snižene i cijene i povoljni proizvodi da sam morala kupiti nešto novo. La "Contour Kit", la nuovissima palette per realizzare il contouring in 3. Cena ove palete je, ako se ne varam oko 50 kuna (820 dinara) i dostupna je u. Imam Nyx Contour Duo i kako sam tamnoputa, meni savršeno odgovara. Rec je o BeautyUK paleti senki kojih na zalost nema u Srbiji. Cijena je super, ambalaža ok, ali radije ću dodati 5-10kn i kupiti korektor za podočnjake koji inače koristim.

Beauty uk contour palette cijena
Ultra Contour Palette sadrži 8 nijansi za stvaranje kontura te dva highlightera. CONTOURING PALLETE – Nova paleta za konturisanje – cijena 18 KM. AVON True Colours Palette – NOVA- cijena 6,50 KM. By buying this product you can collect up to 2 loyalty points.


Your cart will total 2 points that can be converted. Browse through a wide variety of beauty products at H&M.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.