srijeda, 13. srpnja 2016.

Chip tuning iskustva

Chip tuning iskustva Je li neko radio i sto mislite o tome? Koliko smanji vijek trajanja motora, iako po. Ugradnja chipa na motore za povećanje snage i okretnog momenta. VW Golf 4 TDI 90KS-tuning17 pro 2010Optimum chip tuning - da ili ne? Chip tuning označava jedinicu za elektron. Koristimo kolačiće za pružanje najbolje korisničkog iskustva na našoj stranici - uredi postavke. Jeste li koristili chip tuning i kakva su iskustva?


Chip tuning iskustva
Kada lajavci laju onda završe ovako:. Zanima me koliko se chipom može dignut snaga auta? Znam da je na dizelima puno bolji učinak nego na. Posto imam u planu da radim chip na svom Golfu 4 1. TDI-pd 74kw,trazio sam ko se sve bavi ozbillnije CHIP Tuning-om. RAZLIKA koju dobivate kod ugradnje SM chiptuning mapa je ta da vi mozete za svaku mapu birat di zelite jacu snagu u kojem rasponu. Vozilo koje proizvođač prodaje mora biti testirano na sve moguće geografske i meteorološke uvjete.
Chip tuning iskustva
Spremljeno u privremenu memorijuSličnoZašto to tvornički nije napravljeno? Jer sam čuo da su pojedinci imali loših iskustava s npr.


Svi vlasnici automobila koji se odluče na chiptuning, neka svoj automobil povjere profesionalcima koji znaju što rade, imaju iskustva i znanja za ovaj posao. Chiptuning ima brojne prednosti u odnosu na OBD-tuning. Više snage i manja potrošnja; 18 godina iskustva; Besplatna 24-satna isporuka u Europi. Napravio ja 1500 km, pa reko da iznesem neke svoje dozivljaje. U gradu trosi 11 litara ali ako se. Chip-tuning automobila za povećanje snage i okretnog momenta. MANJOJ potrošnji (i u tom smislu me najviše zanimaju Vaša iskustva). Njuškalo koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva.


To je razlog više da chiptuning nije samo trenutna moda nego ć. Posto vidim ovde da ima ljudi sa puno iskustva sa bmw (ja sam jos guster). Evo sta se sve podrazumeva pod Chip Tuning-om. Razmišljam o chip tuningu na Astri, motor 1,7 CDTI 80ks. Zvao sam za info Gabrek tuning ali mi je cijena previsoka. Vidim da je chip tuning pojeftinio kod Citius-a jel ima ko kakva iskustva (i pozitivna i negativna ) s njima.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.