utorak, 9. kolovoza 2016.

Izmjena ulja u kočnicama

Izmjena ulja u kočnicama OK cijena servisa AK Siget ili su mi naplatili previše sati. Speedfight odzračivanje kočnica22 lip 2008mijenjanje ulja za kočnice21 pro 2007Tehnički pregled, tekućina za kočnice - OPREZ! Svrha promjene je izmjena ulja u kočionim cilindrima i cjevovodima, a ne.

Izmjena ulja u kočnicama
Moj golf je poprilično star, i naravno kočnice nisu kao što su nekad. Bok ekipa, evo na red mi je došla izmjena ulja u kočionom sistemu, pošto su mi na tehničkom pregledu rekli da jedino to ne valja na autu. Ovlasteni servisi to mijenjaju na servisu.


Izmjena tekućine u stražnjoj kočnici vrši se na isti način.

Izmjena ulja u kočnicama
Raspravljate o temi kočiono ulje - kočiona tekućina u Auti forumu, dio. Cijene iskazane u cjeniku su za gotovinsko plaćanje. Izmjena ulja u mjenjaču ili diferencijalu 76,00 kn 14 Izmjena filtera goriva. U Rikverc" EP14 - Kočiona tekućina (drugi dio). Auto - Kako Se Proverava Ulje - Sta Je.


Evo ovako, nisam prošao na tehničkom, razlog. Zanima me jel netko zna kako oni provjeravaju ulje u kočionom sistemu. Ulje u kočnicama najbitnije je za dobro kočenje, to nikada ne. Kako bi Vaše vozilo bilo što preciznije na koćenju i produljio se vijek kočionih komponenti, preporučamo.

Izmjena ulja u kočnicama
Za izmjenu ti treba cca sat vremena. Skines sve gume i dignes auto u zrak, Otvoris ventile. Zadnji put je promijenjeno (prije nekakvih 4-5k km ili 2-3 godine) prilikom izmjene plocica.


Usput, jedna plocica na prednjoj kocnici. Neki dan mi je u voznji blokirao prednji lijevi i zadnji desni tocak, prije nego sto se. Prijasnji vlasnik nije nikad ni mjenjao kociono ulje i ko zna kad je poslednji put. Zadnja izmjena: 23 Kolovoz, 2012, 18:05:28 Bayanero ».

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.