nedjelja, 7. kolovoza 2016.

Motor gubi snagu

Motor gubi snagu Motor nepravilno radi, gubi snagu, povremeno trza, a na ispuhu je primjetna prekomjerna količina crnog dima - simptomi su koji upućuju na. Auto zatrza i gubi snagu Automobili. Molim hitnu pomoć,auto gubi snagu i gasi se8 stu 2015Renault Megane 1. Spremljeno u privremenu memorijuSlično22. Ovakav kvar kod vlasnika automobila daje utisak da je cijeli motor stradao. U slucaju da se desi pomenuti kvar tj. Ovaj probelm mi se desio prvi put pre 2 godine i od tad jos mozda 2-3 puta, a u zadnje vreme je cesto poceo da se desava. E46 ponekad gubi snagu - Motor, auspuh, hladjenje. Bmw 530d gubi snagu - Serija 519 objava12 srp 2015BMW E46 Gubi snagu - Motor, auspuh, hladjenje.


TDI iznenada gubi snagu - Doktore pomozite! I meni se isto dogadja doduse ne na alfi vec na jednom magirusovom kamionu, dok je hladan vuce ko vrag ali kako se ulje grije tako i snaga. Većina dizelskih motora nove generacije skupa je za održavanje, a i mnoge. Može se začađiti i tada nije moguće podešavati taj udio te motor gubi snagu i. Ponovnim paljenjem motora problem nestaje. Koliko dugo bi se taj problem mogao tako rješavati? Ili da svaki dan očekujem da će turbina.

Motor gubi snagu
Moguce da auto nije lepo uzupcen, tj, da motor ima kasnije paljenje pa zeza.


AKo izostavimo ulje, može bit da se motor pregrijao, treba pregledat kontrolni mlaz vode iza motora, čak i. Vrati se na: Motor, mjenjač i pogon. Naime od prije dva dana sam primijetio da je izgubio snagu i kad sam. Ne bih tražio pomoc da nije stvar u sljedecem a to je da je ovo druga skoda fabia prije ove sam vozao identičnu skodu fabiu 2002 godiste 1. Pozdrav svima, imao bih jedno pitanje. Zanimalo bi me da li je ponasanje auta kod upaljene klime normalno. Ovako ako netko moze pomoci vec sam svasta pokusao traje zadnjih mjeseci i pogorsava se. Motor sve slabije vuce,gubi snagu ,ponekad se kad je topal.


Prvih 10min motor upalim, on radi 2-3sec i ugasi se.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.