utorak, 6. rujna 2016.

Grebenasta sklopka za aparat za varenje

Grebenasta sklopka za aparat za varenje Imam aparat za varenje rade konèar 2Mkv135,ove godine navrsio jubilarnu. Dakle riknula je najvjerojatnije sklopka na aparatu za zavarivanje pa trebam kupit novu a ne znam kakva je. Grebenasta sklopka za aparat za varenje.

Grebenasta sklopka za aparat za varenje
Spajanje žica - aparat za varenje Sam svoj majstor. Imam Varstroj, aparat za varenje, dosta star. Otišla je sklopka na aparatu zavarenje koja prebacuje mono-trofazna , aparat je neki mađarski ; neznam kakvu sklopku kupit jer vidim da ima. Na aparatu se nalaze dve grebenaste.


Grebenasta sklopka za aparat za varenje
P tronic 180f potrebna pomoc8 objava15 stu 2010Šema spoja aparata za varenje na 220 i 380V? Aparat za varenje Elektroda ZagrebSpremljeno u privremenu memorijuSličnoPrevedi ovu stranicu16. Ja posjedujem takav aparat kojem je pokvarena stepenasta (grebenasta) sklopka s 0-om i 6 položaja. Htio bih je zamijeniti s novom ali mi nije. Imam problem na jednom CO2 aparatu za varenje Varstroj tip VARMIG 1805, mehanički je polomljena i rasuta sklopka za izbor ulaznog. Na kojoj je grebenasta sklopka onačena simbolom! Ma pomiješao sam položaje nekih grebena.


KONČAR-NISKONAPONSKE SKLOPKE I PREKIDAČI d. Završen razvoj nove grebenaste sklopke GA20.

Grebenasta sklopka za aparat za varenje
Izaberite naše rezervne delove za aparate za varenje! Pozdrav svima potrbna mi jedna pomoc oko prekidača koji je skinut s aparata za varenje, a radi se o prekidaču marke Rade Končar tip 4G 10. Grebanaste sklopke tipa MN10, MN16, MN25, MN40 i MN63 konstruisane su prema. Re: Aparati za varenje ili po domači "švasaparat". Vica, kod mene je sve na grebenaste sklopke i kontaktor koji ukapča, pogle slike.


Evo raskopao sam moj aparat i slikao nekoliko poza i bice objasnjenje koliko sam mogao. DM SKLOPKA MOTORNO ZAŠTITNA 6,3-10A SCHELLENBERG.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.