Najcesci kvarovi na turbini Mehanička oštećenja lopatica turbine i kompresora i nečistoće u sistemu za podmazivanje, samo su neki od uzroka kvarova na turbo. Kvarovi turbina - Servis Turbo Punjača. Sivi dim je jedan od težih oblika dijagnosticiranja i vrlo teško je otkloniti glavni uzrok direktnog kvara.


To su uglavnom turbina, EGR ventil, protokomer i injectori, a treba obratiti. Najčešći razlog za veliki pada snage motora je jedan od dva. Pre nego što pristupite skidanju turbokompresora sa motora treba obratiti pažnju na sledeće: 01Crni dim na auspuhu motora? I opet, ako iza toga stoji manja mogucnost (skupih) kvarova. Oštećenje rotora turbine dovodi do debalansa rotora turbokompresora, i samim. Prisustvo stranog tijela u turbini ili kompresoru. Ovu pojavu često prati i piskav zvuk u radu turbokompresora, a najčešće se. Otkrivamo najčešće kvarove: Volkswagen Golf V.

Najčešći uzrok problema su neredovita izmjena ulja i filtara te često. Elastičnost dizelaša temelji se na VNT turbopunjaču sa zakretnim krilcima statora turbine. Kvar na turbini obično se utvrđuje vizuelnim pregledom. Najčešća oštećenja javljaju se na lopatica i propelera i impelera.
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.