srijeda, 12. listopada 2016.

Fidova sklopka izbacuje

Fidova sklopka izbacuje Molim savjete u svezi moje podivljale FID sklopke. ElektroinstalacijeSpremljeno u privremenu memorijuSličnoPrevedi ovu stranicu17. Elektricar mi je ugradio novu razvodnu kutiju sa novim samopadajucim osiguracima i instalirao FID sklopku.

Fidova sklopka izbacuje
Imam problem, fidova sklopka ispada sama od sebe. Danas sam skuzio da mi trofazna FID (0,5A) ne radi (izbacuje), cak ni test tipka ne funkcionira, ali u isto vrijeme monofazna FID. Više od pola godine je sve radilo OK, ali od skora samo glavna sklopka izbacuje nekoliko puta dnevno. Inače, ispravno reaguje na test dugme.


Fidova sklopka izbacuje
Motor ne postize brzinu, izbacuje sklopka2 objava29 pro 2016Fidova sklopka - spoj nule i uzemljenja, ne reaguje? Pošto su na kat bile dovedene tri faze, ja sam sve osigurače spojio. Problem sa FID sklopkom - narkivehr. Hmmm, uključim ja fen za kosu od 2000W , ne izbacuje sklopka. FID sklopka često izbacuje zbog vlaženja utičnica, ali i zbog dosta drugih. Pretpostavljam da izbacuje Zaštitna (FID) sklopka, to znači da probija faza. Zašto mi izbacuje osigurač kada istovremeno uključim pećnicu i perilicu? Osigurači i FID sklopke, zaštita su vašeg doma ili poslovnog prostora.


Ako ona izbacuje onda bi ja posumnjao da nešto.

Fidova sklopka izbacuje
Prethodno smo ovdje opisali različite tipove FID sklopki a, sada ćemo se. To je FID-sklopka, odnosno zaštita upravo zato kad se dogodi neki kratki spoj ili kvar vezan uz struju, u svrhu da izbaci. FID ce stalno izbacivati" Druga je. Zaštitna sklopka (naponska ili strujna, naponske su ređe) mora da. Izbacila FID-sklopka, eliminacijom uređaja doša do bojlera.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.