petak, 28. listopada 2016.

Lambda sonda potrošnja goriva

Lambda sonda potrošnja goriva Za razliku od prethodnog teksta, gdje rasplinjač ima jednu od glavnih uloga vezanu za performanse motora i potrošnju goriva, kod vozila sa. Auto je poceo nenormalno da mi trosi. Jos ranije su mi rekli da mi ne radi lambda sonda i da zbog toga moze "malo vise" da trosi. Ja sam imao neispravan termostat i neispravnu lambda sondu i auto mi nije trošio više od 13-14L i to malo gradske vožnje malo van grada ali. Slijedi i provjera ispravnosti lambda sonde. Naravno, treba provjeriti i cijeli ususni sustav na moguće. Besprijekorna lambda sonda potrebna je kako bi osigurala pouzdan rad motora, smanjenu potrošnju goriva. Prema izvješću CR-a, klima uopće ne povećava potrošnju goriva u znatnoj.


Jedan ili dva puna tanka goriva s olovom su već dostatni za osjetnu. Greška u radu lambda sonde vodi do stvaranja gorive smjese u kojoj udjeli goriva i benzina. Lambda sonde podložne su ekstremnim uvjetima. Povecana potrosnja ne mora da znaci i kvar sonde. U mom slucaju, kada je crkla sonda, na auspuh je izlazilo sirovo gorivo, zadnja vrata bila. Je li sama sonda kriva za probleme koje imas govori i potrosnja.


Opel Corsa velika potrosnja goriva pomoc Automobili. Bio sam u Bosch servisu, lambda sonda cudno oscilira, eko test los.

Lambda sonda potrošnja goriva
MPI 44kw (60ks) ima prosjecnu potrosnju (grad, autocesta....) 7,5 litara. Ja pretpostavljam da to neide jer lambda sonda koja je iza. Da li neispravna lamda sonda utjeće na potrošnju plina ukoliko je na plinskoj instalacije umjesto step motorića mehanički kotačić za štelanje. Ne sipati goriva sa olovom u vozilo za katalizatorom, jer će olovo stvoriti naslage.


Uloga prve lambda sonde (prije katalizatora) ima zadatak da mjeri količinu kisika.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.