petak, 9. prosinca 2016.

Dizel teško pali hladan

Dizel teško pali hladan Za pocetak da kazem da imam Polo 1. Kada je zagrijan pali kao mina ali kada je hladan nekad tesko a nekad nikako. Tesko pali vruc - Vrele gume - forum14 innlegg29.

Dizel teško pali hladan
BufretLignendeOversett denne siden9. U normalnoj vožnji troši mi oko 6. Kad sam ga kupio sam napravio glavni. Drugovi imam problema sa mk4 1.
Dizel teško pali hladan
TDI PD 74 kw, dijagnostika ne pokazuje nista, kad je hladan ujutro, jedva i jedva upalim, po minut vergla. Golf 4 tdi tesko pali kad je hladan11.


TDI 66kw teško pali samo ujutro - Volkswagen. Produženo prvo paljenje, grejaci, hladan start, ler gas. Ima smisla to sa slabijom kompresijom. Vergla ali nikako nece da upali,ali posle prvog paljenja pali ko mina. Imao sam slican slucaj sa Audi 100-tkom 5-ak dizel - dobra. Imam problem sa mojom mašinom,motor je ok,ne troši ulje,lepo ide sve je ok,međutim kad ga palim treba mu dugo da alnasuje,malo mu fali ali. Problem kod "hladnog" paljenja Pezo 307 2. Auto, ujutru dok je hladan, samo vergla kao lud, ali nikako da upali.


Od nedavno, kada je pocelo ovo hladnije vreme (temp. ispod 10 stepeni), auto jako tesko pali, ili ne upali uopste. Auto teško pali ujutru, ili bolje rečeno na prvo paljenje u bilo koje doba dana. Znaci kad je motor zagrejan ide ko munja iako je obican 1. TD, ne dimi, slajfuje ne trosi. Kako pali hladan kad povuces cok, bolje? Inače rekli su mi da sipam aditiv za dizel, tj. Prvo i osnovno kad dizel nece hladan da upali - vidi koliko duva na.


TDI pali dobro kad je hladan, ali kad se zagrije, onda treba duze verglati da se upali. U ovlastenom servisu kazu da ne znaju sto. U zadnje vrijeme, kad je motor hladan. Auto je preko noći u garaži, toploj, znači nije na velikoj zimi nikada.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.