petak, 6. siječnja 2017.

Čišćenje egr ventila opel zafira

Čišćenje egr ventila opel zafira Re: CISCENJE ERG VENTILA VEKTRA C 2. Ecotec found in the Cavalier, Calibra, Astra, Frontera, Omega, Vectra. Spremljeno u privremenu memorijuSlično5.

Čišćenje egr ventila opel zafira
EGR VENTIL: KAKO GA OČISTITI OD ČAĐE? Elektromagnetski ventil često zapeče, pa ga rastavljati pažljivo, da se ne. Na tujem forumu sem videl ta nacin. Drugari,šta dobijam ili gubim ako očistim egr ventil i usisnu granu jer moram.
Čišćenje egr ventila opel zafira
U vezi ciscenja usisne grane trebaju samo dva dihtunga koji su ispod 1000 kinti.


Opel Zafira je bio sa Fiat Multiplom jedan od prvih odgovora na Renault. EGR Ventil za Opel Zafira A, Godište: 99-05, Motor: 1. EGR ventil - čiščenje15 objava9 sij 20121. Dužina 88 mm, Širina 107 mm, Visina 88 mm, Težina. Opel Astra 1998-2004 (G), Opel Combo 2000-2010 (C), Opel Corsa 2000-2006 (C), Opel Meriva -2010 (A), Opel Signum 2003-2005, Opel Vectra 2002-2005. Sad mene interesuje moze li se sta pokvariti pri ciscenju usisa i egr ventila? Tipa da motor vise trosi goriva nego pre ili da radi. Trebalo bi ga redovno cistiti, a ako i posle čišćenja auto nema snagu, onda.

Čišćenje egr ventila opel zafira
Evo raja kako sam ja to radio, pošto već par dana sam primjetio da mi nemirno radi na leru (varira kazaljka oko 700 rpm) naljuti me danas i. Torej zgodba se ni končala pri egr ventilu, saj so me klicali iz servisa.


To govorim zato, ker lahko da ne bo dovolj le čiščenje kolektorja, če so. Dogovorio sam softversko ukidanje egr ventila na fiatovom euro 4 motoru. Ciscenje i skidanje je veoma komplikovano i prljavo, barem za moj auto i treba. Dosta ljudi blokira i zatvara egr ventil i kazu da auto ide malo bolje. Pumpu sam uzeo novu ,novi filter goriva i ciscenje dizni tako da ce sistem biti ok,da i pere se rezervoar.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.