petak, 17. veljače 2017.

Passat 1 6 tdi problem

Passat 1 6 tdi problem Test: Volkswagen Passat 1,6 TDI Business. Det er ingen problem å kjøre denne under halvliteren på mila på blandet kjøring. Det er heller ikke noe problem å få Passat til både 500 000 og 600 000. Bilen jeg har blitt utstyrt med er en 1,6 TDI (105 hk diesel) og er en. Hver uke skiftes et tosiftet antall kjølere hos Møller pga problemer med EGR-ventilen. Jeg må mest sannsynlig levere inn bilen til samboeren for bytte EGR ventil. Da dette er et kjent problem på 1.

Passat 1 6 tdi problem
Vi merker som ventet ingen forskjell i oppførsel mellom Passat med stor og liten motor.


Også med 1,6 TDI under panseret er VW Passat blant. Kigger på en brugt VW Passat 1,6 TDI Comfortline Bluemotion fra 2010. Jeg har et problem med min Passat, som jeg har brug for hjælp til. I over tre tiår har VW Passat vært en av de mest solgte familiebilene i Norge. Jeg overvejer at købe en Skoda Octavia 1,6 TDI fra omkring 2010. VW Passat 2009 B6 1,6L Cold Start -19C, Russia, Siberia, Novosibirsk - Duration: 1. Araç sıcakken dur kalklarda gaz verince ses geliyor. VW Dieselgate: how to fix Volkswagen 1.

Passat 1 6 tdi problem
EA 189 engines affected with a. Tdi 105ps (Which i sold earlier this year) seemed to require servicing more often than my old 2. Couple other electric failures which have been covered under warranty.


The main issue for me was the awful 1. My dad had a Passat Bluemotion with the 1. TDI diesel might be the entry level engine in the Passat. The problem is that the Ford Mondeo 1. One of my mothers friends also has a Passat and has had the same problem, I have heard of lots of Passat drivers.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.