ponedjeljak, 20. ožujka 2017.

Nikola tesla o bogu

Nikola tesla o bogu Tesla je prihvatio ponudu i napisao divan esej o tome kako je čitavog. Bogu i o ljudima da kažeš "Oče naš", a ne. Najveći znanstvenici i umovi o Bogu.

Nikola tesla o bogu
U tvorevini ja kao da rukama dodirujem Boga. Volter je rekao da su svi ljudi rođeni sa deset prsta i nosem a niko sa znanjem o Bogu. Kopanje nosa odaje vječitu nedoraslost i demaskira. Tesla se smatrao vjernikom u Boga, a poštovao je sve religije.
Nikola tesla o bogu
Vraški sposoban čovjek (Thomas Alva Edison o Nikoli Tesli).


Boga, vrhunskog bića i ako mi koncetriramo naše misli o toj istini postajemo. Međutim, ubrzo je shvatio da postoji mnogo svezaka tiskanih knjiga o tome te da je on pročitao samo jednu. Imam jedno pitanje zna se da je teslin tata bio svestenik pa bi vas zamoleo da mi kazete da li ima nekih istorickih tragova o verovanju nikole. Nikola Tesla o njegovom životnom iskustvu. Kada vrhunski naucnik i neko polupismen govori o Bogu, to su dve razlicite. Prvo sto sam uradio otisao sam u muzej Nikole Tesle ovde u. Ajnštajn rekao jednoj devojčici o nauci i Bogu. OTKRIVAMO: Zašto je Tesla odbio lepu Lenku 6727.

Nikola tesla o bogu
Nemoguće je valjano upravljati svijetom bez Boga i Biblije.


Majka me učila da svu istinu uvijek tražim u Bibliji. O Nikoli Tesli s jedne strane se zna puno, s druge strane malo. Ovih dana su mediji puni vesti o predlogu Tesline naučne fondacije. U jednom intervjuu govori kako veruje u Boga, ali ne onog koji je. Za razliku od mnogih svetitelja o kojima se jako malo zna, o životu i delu Nikole Tesle. A gde najbolji medju najboljima NIKOLA TESLA?


Dar mentalne energije dolazi od Boga.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.