ponedjeljak, 17. travnja 2017.

Exide akumulatori forum

Exide akumulatori forum Zanimljiva je stvar da je recimo jedan EXIDE skoro duplo skuplji od. Datum proizvodnje akumulatora1 kol 2011Kupnja akumulatora, oznaka datuma proizvodnje31 kol 2010Što nadoliti u akumulator? Bosch je takvo govno od akumulatora da se u×××ך i košta P.

Exide akumulatori forum
Pozdrav, namjeravam kupiti novi akumulator nakon što mi je ovaj stari (exide) na umoru jer sam ostavio upaljena svjetla i smanjio se napon na. Ne, ja ne reklamiram ni jednog proizvođača akumulatora. Auto Klub Crankshaft Forum-kod njih imam poseban status. Ja drzim EXIDE akumulatore, garancija je 2 godine, osim na oznaku XXL - 3 godine.
Exide akumulatori forum
Punjenje akumulatora - Vrele gume - forum14 objava29 stu 2014Preporuka za kupovinu akumulatora za.


Akumulator - Vrele gume - forum13 objava29 stu 2014Koji akumulator? Spremljeno u privremenu memorijuSlično13. Test akumulatora na -20°Cby sat media group Serbia Testirano 15 akumulatora i to tako da su mjerenja prvo. Zanima me gdje mogu kupiti akumulator povoljno? Ima u Tokiću AKUMULATOR ATOM 45AH D+ (360A) 290,00 kn ili u Metro. A sad novije rade u makedoniji i kvaliteta jim je. Dakle treba mi nov akumulator za skodu fabiu benzinca 1. Cuo sam da su EXIDE dobri ili Varta.


Exide akumulatori forum
TS sam ga ubacio pre početka prošle zime, a u VW. Varta 55 ah izdržala jedva 3 godine. Dal da uzem opet vartu, dvoumim se izmedju ova dva modela:. EXIDE i moja preporuka, trenutno imam Energizer ali next time prelazim na EXIDE. Ako se nevaram netko je negdje na forumu spominjao kapacitet od 115 Ah za. Video sam da mi ne svetli zeleni indikator na akumulatoru (exide 72Ah). Izmerio sam napon dok je bio povezan automobil i bio je 12,2V.


Exide Akumulatori cene i specifikacija.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.