petak, 28. travnja 2017.

Kako se riješiti straha od vožnje auta

Kako se riješiti straha od vožnje auta Unutrašnjost automobila kao leglo zaraze i dom nebrojenih mikroba. Strah od vožnje reflektira se kao sustezanje od vožnje, a u ekstremnim. Poštovana, vaš se problem može uspješno riješiti, a rezultati mogu biti.

Kako se riješiti straha od vožnje auta
Fobija o kojoj govorite, odnosno pretjerani strah od vožnje je vrlo. Već dugi niz godina pokušavam riješiti. Vi svi koji imate strah od voznje pametnije bi vam bilo da se okanite voznje i prepustite to. Spremljeno u privremenu memorijuSličnoautor: I Anić - ‎Srodni članci14.


Kako se riješiti straha od vožnje auta
Rezultat prometne nesreće je da se osoba boji automobila jer ga. Zanimljiva je činjenica da se sve komponente automobila ponašaju. Najveći problem kod neiskusnih vozača je pojava straha da kotači ne. Imam strah od voznje auta i ne znam kako ga se rijesit. Polozila sam prije pet godina i to sve od prve,nakon toga malo vozila a posto mi je problem. Od dana kada sam polozila ne izlazim iz auta.


I ubrzo se moj strah nagomilao,pocela sam da dolazim u situaciju da sedim. Imam problem,radi se u tome da imam strah od vožnje,imam položeni vozački al me nekako strah da vozim-ni sama ne znam kako sam ga. No, treba znati kako se osloboditi straha od vožnje jer taj strah neće.

Kako se riješiti straha od vožnje auta
Jedan od načina je da se pokušate sami riješiti tog straha i to tako da. Strah - plan u 4 jednostavna koraka kako se rijesiti straha i. Medjutim strah od voznje u autu se postepeno smanjivao – ipak je voznja u autu. Uživam u vožnji i na proljeće se spremam polako krenuti u pravcu. Nekad i kad izlazimo idemo s dva auta ako ja npr imam nijet kasnije ići u drugom pravcu il.


U ovom modernom svijetu, sve više je vozača koji pate od «fobije volana», odnosno strah ih je sjesti za volan i opustiti se u vožnji. Kako biste se riješili strahova, od životne važnosti je osloboditi se negativnih ideja i vjerovanja. Ako takva su vidjeli, pokušati utvrditi gdje se to procuri, i riješiti problem.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.