utorak, 25. travnja 2017.

Punilica za cigarete cijena

Punilica za cigarete cijena AKCIJA (redovna cijena 600 kn) Trenutno najbolja ručna mašina za cigarete! Standardna punilica za filter cigarete je dosta spora, te tko ne zna vješto. Cijena ovog malenog stroja je 150 KM, pa tko želi može jedan stroj.

Punilica za cigarete cijena
Nova električna punilica za cigarete u roku od nekoliko sekundi ce vam napraviti cigaret onakvu kakvu vi želite jer možete da izaberete koliko čvrsto želit. MASINICA ZA PUNJENJE SUPLJIH FILTER CIGARETA. Zanima me zapravo koliko se kreću cijene otprilike?


Pa i ja sam sa punilicom, punila prazne cigarete, ali nije to za ženske.

Punilica za cigarete cijena
Dostava nije uključena u cijenu, iznosi 20-ak kuna, a plaća se pouzećem; U slučaju dostave kupon je potrebno. Elektricna punilica za duvan je glavni alat ukoliko pravite svoje cigarete! U roku od nekoliko sekundi, ova punilica ce Vam napraviti cigaretu, onakvu kakvu Vi. Električni punjač cigareta je najnoviji uređaj zahvaljujući kojemu pušenje cigareta neće više biti tako. Ja sam prešel na duhan, izađe me 4 puta jeftinije a bolje su cigarete, kupim. ELEKTRIČNA MAŠINICA ZA cigarete PUNILICA DUHANA ,NOVO.


Punilica motalica elektricna punilica za duvan-šok cena. Imate na svim kioscima i takva punilica nije skuplja od 60kn. Kad su počele da skakuaću cene cigareta, bilo je samo pitanje vremena kad će se. Cena nije adekvatna zamena za nepoznavanje i ovde ne vredi ona stara. Osim frkanja malih cigareta, investirao sam i u punilicu za cigarete tj. Aparat za punjenje cigareta (punilica duhana model-1), predviđena za istovremeno punjenje jedne cigarete. Oduzeto im je nešto više od četiri kilograma duhana, 80 praznih filter cigareta i punilica.


Na crnom tržištu cijena duhana neprestano raste, a i potražnja je sve veća zbog visoke cijene cigareta.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.