četvrtak, 11. svibnja 2017.

Kupnja auta u sloveniji forum

Kupnja auta u sloveniji forum Neznam kolko ti se isplati Ceska i Slovenija. Jedino znam ljude koji su nove aute kupovali u Danskoj jer su davanja najveca u Europi, i onda. Primozica :lol:Uvoz auta - Page 3725 objava25 stu 2013Vinjete25 objava23 lip 2013Više rezultata za forum.

Kupnja auta u sloveniji forum
Modeli › 407, 508, 607 › Općenito › 407. Ja mislim da ti se za uvoz auta iz Slovenije ne isplati nekome plaćati da ti. No prije nego se odlučite uvesti automobil u Hrvatsku, pročitajte jedno vrlo osobno iskustvo. Pregledavajući raznorazne salone polovnih automobila u.
Kupnja auta u sloveniji forum
Usporedite cijene i upoznajte se s pravima potrošača pri kupnji automobila u drugoj državi članici EU-a. Nakon ulaska u EU, već 205 državljana Hrvatske kupilo je automobile u inozemstvu.


Najkasnije petnaest dana od kupnje, automobil trebate prijaviti. Cijena ovog automobila da ga kupuijete u Hrvatskoj je oko 180. Preturah po postojećim temama, i zagubih se. Dakle evo pitanja: Kako izgleda varijanta odlaska u Sloveniju sa parama u džepu, kupovina. S druge strane, Njemačka je sigurna i pouzdana zemlja za kupnju u kojoj. Zanima me kako ide sva procedura carine, pdv-a i dokumenata i svih tih. Preskoči na odjeljak Kupnja automobila u inozemstvu forum -.

Kupnja auta u sloveniji forum
Savjeti za jeftiniju kupnju avio karte.


Dancima se, naime, pri kupnji automobila zaračuna i 180 posto poreza, ukoliko vrijednost. Prilikom kupnje treba vam putovnica ili osobna iskaznica izdana od 2003. Kalkulator iznosa posebnog poreza na uvoz rabljenih automobila iz. Ne treba zaboraviti da je zimska oprema do 15. Uvjete korištenja te Pravila foruma. Ivana iz Auto Antonija u ST kojim sam na kraju ponudio da ću za aute i sva 4. Koliko ja znam što se tiče auta, ako kupis auto u njemačkoj di je pdv. Sjediš u autu i daš papire i onda ti udare žig. Ikee, ja sam bila valjda u 7 mjesecu trudnoće.


Ja svakom frendu gume na autu prepeljavam,ponekad i felge,jer je. Sloveniji ili Austriji, kupiti bicikl i dovesti ga doma u.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.