nedjelja, 25. lipnja 2017.

Koje svjećice za plin

Koje svjećice za plin Koristim svjećice koje su i inače predviđene za motor mog auta. Autoplin › Automobili i autoplin općenitoSpremljeno u privremenu memoriju28. I nakon koliko km da ih onda zamijenim?

Koje svjećice za plin
Onako usput da pitam da li je LM TOPTEC 4100. E a jeli netko zna koje su karakteristike normalne svjećice? Inace ako hocete prave svecice za plin, onda je najbolja NGK platinum.


Lošije svječice ti mogu i do 20% dignuti potrošnju.

Koje svjećice za plin
Vozim na plin, stavim nove svecice auto ide super lepo prima gas, posle. Specijalno dizajnirani zazori na BRISK LPG Silver svećicama idealni su za sve motore koje pokreće tečni naftni gas, dok manuelno. Jesu to one svjecice koje imaju samo jedan metal (rog) koji daje iskru? Da li te "hladnije" svjecice uzrokuju slabije sagorjevanje i sporiju voznju. Ali eto, svakom svoje, kupi te od 180 pa se tjesi da si dobro prosao.


NGK uključuje u razvoj lambda sondi koje postaju neophodne za ispravan i. U današnje vrijeme NGK je najveći dobavljač svjećica i lambda sondi u svijetu. NGK, jedne od svjećica koje preporučuje FIAT za taj motor. Na benzinu radi onako, osrednje, na plinu trokira.

Koje svjećice za plin
Pozdrav drustvo, upitanju je e39 520 plin m52, trenutno su u njemu ngk svecice, planiram menjati ali cuo sam da imaju za plin, ne znam. Svećice nautrališu uticaj mnogih naispravnosti na motoru koje uzrokuju nepravilan rad motora na gas. Koje svjecice da kupim sa jednom elektrodom? Bio sam na servisu plinske instalacije i serviser mi je rekao da bi trebao promijeniti svjecice i da uzmem ove za plin? Ugradio sam plin prije par mjeseci i sve cini mi se radi kako treba.


NGK svećica za pogon na TNG, tečni. Ali neki dan kad sam skidao svjecice bile su jako crne skroz cadjave.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.