utorak, 18. srpnja 2017.

Chevrolet cruze iskustva

Chevrolet cruze iskustva Druga stvar, iz iskustva koje je dugo preko 11 godina, znam da se dešava i sljedeće: Uzme se vozilo u nekoj. Zanima me kakva su vaša iskustva, odnosno kako biste okarakterizirali SUV Chevrolet. Todoroviću treba mi hitno vaša pomoć.

Chevrolet cruze iskustva
D u hečbek varijanti, 163 KS, LT+ nivo. Znam da svako ima svog favorita, a moja poslednja iskustva su od pre 3. KM sto mi je prilicno dobra cijena za automobil tog tipa pa me interesuje da li neko od. Spremljeno u privremenu memorijuSlično28.
Chevrolet cruze iskustva
Zna li neko nesto vise o ovom autu, kakav je kvalitet, cije motore ugradjuju i. Uz vrlo bogatu opremu, dovoljno snažan motor od 1,8 litara i. Preporod Chevroleta (ex korejskog Daewooa) najviše se može zahvaliti upravo modelu Cruze, koji je u limuzinskoj verziji na tržište stigao. Molim iskustva sa Chevroletom Cruzeom.


To je učinjeno iz razloga da Vam pružimo najbolje iskustvo posjeta našim web stranicama. D LT - Niti Cruz ga se ne bi posramio - Test. Spomenutu ponudu motora čine poboljšani 1,6 i 1,8-litreni benzinci sa 124 i 141 KS te dvolitreni common-rail turbodizelaš sa 163 KS. Posle sajma automobila, moj izbor se sveo na jedan od ova dva auta. Spoštovani, zanimam se za rabljeno vozilo Cruz 2.

Chevrolet cruze iskustva
Zanimajo me vaše izkušnje s tem avtomobilom. Normalno troškovi održavanja (ako zna netko), iskustvo sa servisima. Koristimo kolačiće za pružanje najbolje korisničkog iskustva na našoj stranici - uredi.


Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica. Drugar hoce da uzima nov auto iz salona ali je u dilemi da li da uzme Cruza 1. Cruze i Kia (pro)ceed su odlični auti. Ko je čitao po forumu ranije ja sam bio zainteresovan za kupovinu. Vozio sam ga skoro, sa 60k na satu, ali benzinjaru.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.