subota, 1. srpnja 2017.

Fm transmitter kako radi

Fm transmitter kako radi Preporuka za FM-Transmiter4 tra 2009Car audio (i video) - sva pitanja i ostalo-ovdje! USB FM transmiter za racunalo - postoji li to? Pozdrav, pazario sam XWAVE FM transmiter koji se ubada u.

Fm transmitter kako radi
Radi isto kao i obican transmiter, izabere se frekvencija rucno ili automatski. Ljudi, u potrazi za CD changerom za auto, naisao sam na ovu stvarcicu, zvanu FM MODULATOR! Naime, stvar radi na principu da se ukljuci u. FM transmiter i radi besprijekorno, sum u zvuku mozes imati ako ne odaberes neku slobodnu frekvu ako odaberes 104,3 bit ce lose jer je.
Fm transmitter kako radi
Pozz drustvo, kupili smo danas drug i ja fm transmitter za auto, probali na mom kadettu i lepo je radio. Posle smo probali na njegovom Cliu.


Ugrađeno prije nekih mjesec dana, ali čisti FM transmiter, bez Mp3 funkcije. Zvuk je lošije kvalitete ali radi ok. Najveća fora je vidjeti lika pored u autu na semaforu kako napravi zbunjenu facu kad se. II▻MP3 FM TRANSMITER ZA AUTO Ako nemate auto-radio koji može puštati mp3, ovo je. Mp3 player je ZAPAKIRAN i provjereno radi. Evo uzeo taj fm transmiter mp4 stavim usb stick sve radi ali nikako da. FM Transmitter, AVANTEK Radio Transmitter Car Kit with 3.

Fm transmitter kako radi
Simbol na proizvodu ili na njegovoj ambalaži označuje da se s tim proizvodom ne smije postupati kao s otpadom iz domaćinstva. Kao što naslov kaže na n85 mi ne radi fm transmitter tj.


Novi sam na forumu i prvo pozdrav svima :wave: a sad da pređem na problem: na n85 mi ne radi fm transmitter tj ukv odšiljač, namjestim istu. Find Best Car Mp3 Player Manual Wireless Fm Transmitter Radi Supplier on Alibaba Car Mp3 Player Manual Wireless Fm Transmitter Radi Supplier Directory. Potreban mi je savjet ono što kazu iz prve ruke za kupovinu FM transmitera. USB interface jer je preskup, pa bih kupio neki FM transmiter. Trasmiter se ne poveziva na radio nego preko frekvencije radi.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.