ponedjeljak, 7. kolovoza 2017.

Pali se lampica od ulja a ima ulja

Pali se lampica od ulja a ima ulja Pa bih vas molio ako iko ima neko rijesnje ili prijedlog. HDI - ulja ima, lampica gori9 stu 2012lampica od ulja - POMOC ! Upalio auto, upalila se i lampica za ulje.

Pali se lampica od ulja a ima ulja
Spremljeno u privremenu memorijuSličnoda se upalila lampica za ulje. Lampica ulja moze signalizirati i nizak tlak ulja. Pali mi se crvena kontrolna zarulja od ulja,a u motoru ima ulja vise od pola! Pali lampicu od ulja8 kol 2012Više rezultata za bhtuning.
Pali se lampica od ulja a ima ulja
Ako ima dovoljno ulja, a pali se par sekundi nakon paljenja, pa se za.


U tom slučaju morate znate koje je ulje već u motoru i praktično nasuti ulje istih. Dakle nalio si ulje, lampica će se ugasiti, i sve 5. Drugo - pumpa ima mehanički pogon i sva se vrti u ulju. Zbog cega se sve moze upaliti lampica od ulja (crvena)? PREKIDA i automatski se pali lampica. No kad se lampica ulja upali nikak se nije preporučljivo vozit jer je to znak. Sve to pod pretpostavkom da u motoru ima dovoljno ulja kak veliš, a ovo sa. Prije puta sam pregledao ulje na mjeracu i vodu i nije se pomaklo ni milimetra.


Pali se lampica od ulja a ima ulja
Ima moj prijatelj problem sa lampicom od ulja (pitam zato sto ja vozim to auto moje je na popravci). Pocela mi se paliti lampica za ulje na ler gasu. Provjerio ulje na stangi, bilo ga je malo malo, ali preko minimuma. Paljenje lampice ulja samo prilikom bržeg ulaska u zavoj i njeno gašenje na. Prvi motori nisu imali pumpe ulja, nego su se unutrašnji dijelovi podmazivali. Vrlo jednostavan i jeftin element, ali ima odgovornu zadaću da. Moze da bude senzor pritiska ulja los, pa da pali lampicu iako je sve ok. Mozda se (ja sam jednom imao takvu situaciju).


I ova primjedba kao fiat je to ne stoji jer unatoc falingama koje fiat ima medju njima motori nisu sigurno.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.