nedjelja, 12. studenoga 2017.

Zamjena žarulje na opel corsi

Zamjena žarulje na opel corsi Demontiras kutiju usisa zraka (izvadis ju van iz auta skroz) i onda imas lagani dostup poklopcu i zarulji. Prokleto mjenjanje žarulja na novim autima, grrrr - Stranica 2. Lifestyle › AutomobiliSpremljeno u privremenu memorijuSlično15. Na novoj Opel Corsi je to gadan posao= Servis. Zamjena žarulja30 ruj 2011Koje žarulje za auto? Zanima me kako da na Corsi otvorim far da si probam ochistiti. Kada mi je preije izgorila org zarulja, zaspricala mi je refl.


Tema posta: Zamena sijalice prednjeg fara (naravno levog). Promjeni je na Opel Astri H ili Renault Modus ako je jednostavno. U kategoriji Dodatna oprema ćete naći potkategoriju Auto žarulje u kojoj se nalaze sve automobilske žarulje za vaše vozilo. Prodaja farova, svjetala i žarulja u oglasima sa slikama i cijenama svjetala za automobile. Kao sto naslov kaze drugari doziveo sam i to :) Vreme je da menjam prvu sijalicu na mojoj zverini :) radi se o prednjem desnom faru glavno. Prednji desni far je original imam i ostale dijelove za opela. Jeste li znali da je popravak, odnosno zamjena, nerijetko i do pet puta skuplja. Krajem siječnja jedna se žena izvrtjela svojom Opel Insignijom na autocesti.


I pogriješila, jer ksenonska svjetla osim kućišta i žarulje imaju još. Saznajte kakve sijalice za poziciona svetla su Vam potrebne? Preporučena grla sijalice Opel Corsa. Na sajtu VozilAlizoV predstavljeni su podaci o priključku. Ford Fiesta, Škoda Fabia, Opel Corsa, Suzuki Swift,Peugeot 107 ,Opel Meriva, Fiat Idea, Fiat. How to replace an Opel Corsa D bulb" gde smo uvideli da je.


MUP doneo odluku da se zamena registarskih tablica odloži za dve godine. Meni se isto to dogodilo na Opel Corsi! Drugari da li neko zna kako se mkja sijalica u piksli za OPEL CORSU B, posto me mnogo nervira? Da li neko ima service manual za opel corsu 1998 treba da zamenim sijalice na prekidacima za ventilaciju.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.