subota, 23. prosinca 2017.

Auto trza prilikom dodavanja gasa

Auto trza prilikom dodavanja gasa Kad sam ga maloprije vozio, dodam gas i on nekontrolirano trza pa maknem nogu sa gasa on ne reagira na. Auto mi počeo da trza prilikom naglijeg dodavanja gasa, kao da mu na sekundu nestane struje. Dali je normalno da auto npr u gradskoj voznji u drugoj brzini ide sam, i kod laganog dodavanja gasa trzne i tek onda krene.

Auto trza prilikom dodavanja gasa
TDI - auto zatrza u vožnji15 ožu 2013Trese kod kretanja, zamašnjak ? Trzanje na plin12 srp 2010Vozači početnici - nije sramota ne znati, sramota je ne pitati. Spremljeno u privremenu memorijuSlično25. U zadnje vrijeme događa mi se da kod kretanja (puštanje kvačila i davanje gasa) auto nekoliko puta zatrza.


Auto trza prilikom dodavanja gasa
Auto golf 2 td kad idem recimo trecom i pustim naglo gas auto se trzne i isto tako kad dodam gas malo jace osjeti se kako se motor trzne. Problem se rješava dodavanjem više gasa. Osjećaj je odvratan, imam dojam kao da svi izvana vide da se auto trza, toliko je jako trzanje. Oznaka: trzanje Auto oglasnik - Auti. SDI nekad zna zatrzati dok je hladan ujutro, a kad se ugasi i ponovno upali više ne trza prilikom dodavanja gasa. Pazi da ne budeš izbačen iz foruma :d Ma svaki auto je po meni manje. Nemoj preterano da eksperimentises sa dodavanjem gasa dok to ne.


Znaci ovako , u pitanju je moja Astra G 1. DTI (isuzu) 2001 god , na satu 188 000km.

Auto trza prilikom dodavanja gasa
Dakla kada se malo jače doda ili oduzme gas auto trzne i čuje se nekakav "tuk". Dešava se ponekad i prilikom mijenjanja brzine i puštanja. Meni tu i tamo stucne prilikom laganog ubrzavanja tam negdje u trecoj, cetvrtoj brzini. Imao sličan problem na passatu 85kW , trzanje motora, nepravilan. Od tada auto i bolje ide, knedla je progutana a trzanje samo kad je auto hladan. Drugi majstor gleda u motor,ako se pomjera pri dodavanju gasa,znaci da je. Imam problem sa gusenjem pri dodavanju gasa na mazdi 121 iz 1990.


Pozdrav radi se o passatu 1997godiste 1. Naime,auto trza("cuka") kod dodavanja gasa na nižim okretajima,kod.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.