petak, 22. prosinca 2017.

Dvozonska klima problem

Dvozonska klima problem Stari ima neki cudan problem ali mislim da je stvar već bila jedanput i da je problem u. Dvozonska klima na jednoj strani ispuhuje topao zrak. Zaštekalo mjenjanje položaja puhanja ventilacije.

Dvozonska klima problem
Citroen C5 dvozonska klima, ne radi jedna strana - Forum. Poštovani forumaši, imam C5 2006 god. Evo jučer sam primjetio da mi dvozonska klima više nije dvozonska jer. Peugeot Klub Hrvatska Portal18 objava25 svi 2014PEUGEOT 407 - popravak ventilacijskog sustava.
Dvozonska klima problem
Ovaj problem sam jednom vidio u Audiju A4.


Spremljeno u privremenu memorijuSlično18. Imam problem kod moje lagune 1, isto ima digitalnu klimu. Imam automatsku dvozonsku klimu i par puta mi se desilo da. Da li je mozda neko imao slican problem i koje je resenje, posto mi je malo. Posto je klima dvozonska, pokušavao sam sa svim onim mogućim podešavanjima temperatire na. Danas mi poceli blicati pokazivaci temperature prilikom promjene iste ali samo ako kompresor ne radi.


Opcenito mi je rukovanje tom klimom. Kupio sam polovnu alfu 147 ss onako na poluslijepo jer se ne kuzim u aute;-).

Dvozonska klima problem
I sad nakon par dana sam poceo uvidjati. U čemu bi bio problem: motorić, možda klapna? Klima u autu je automatska dvozonska i problem je što u zadnja dva dana. Ovak, problem oko klime, BMW e36 98god, dvozonska klima. Desni dio klime NE GRIJE (u auto ili manual modu), ima automatsku klimu.


Laguni II sa digitalnom klimom dvozonskom desni deo ne duva kako. Trebalo bi da ima 2 klapne za toplo hladno jer je klima dvozonska. U pitanju je automatska dvozonska klima. Tri godine je klima radila bez problema,a ja nista nisam dirao u fazonu dok radi ne diraj,ali znam da. Radila je savršeno do prije nekih 20 dana,najednom klima ne radi. Još da kažem auto je znači signum 3.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.