subota, 23. prosinca 2017.

Reparacija turbine forum

Reparacija turbine forum Ako je reparacija napravljena po pravilima - razlike nema. Jer se mjenja sve pokretno - od stare turbine ostaje samo kućište. Rasula se turbina na Golfu V - iskustva nakon reparacije?

Reparacija turbine forum
Radi se o tome da je turbo pri kraju i da treba reparirati turbinu ili. Samo da znas, nema dobre reparacije za manje od 700-800 KM. Reparacija turbine - šta mislite o ovome?
Reparacija turbine forum
Remont turbina25 objava13 svi 2011Turbo Servis Užice- reparacija turbine25 objava5 ruj 2008Više rezultata za forum.


Mene sad zanima ima li tko iskustva s foruma s ovom firmom i šta mi. Talijani, Nijemci, Japanci, Francuzi. Posla sam pocketu mail nekidan,ali izgleda da ga covjek bas i ne provjerava cesto. Sign In or Register to gain full access to our forums. Spremljeno u privremenu memorijuSlično10. Bmw 320d M47 100Kw, kupljen sa pokvarenom turbinom iz nemacke sa. Prosječna cijena promijene turbine kreće se oko 5000 tisuća kuna i. Odmah se postavilo i pitanje reparacije turbopunjača kao jeftinije opcija.

Reparacija turbine forum
Evo posto je treci put kolegi otisla turbina za dve nedelje potrebna je pomoc peugeot 1. ASD u hercegovini radi reparaciju turbina.


Cak i ovdje u BL od skora imaju majstora za to. Mada jos uvijek nisu poceli u fullu da ih rade. Koliko je pametno reparirati turbinu? Otpadi svedska, ja sam svoju uzeo za 2000 kr, reparacija turbine je oko 3000 kn, i u ri imas dobrog majstora za to. Remont (reparacija) turbine košta oko 250€ a nova turbina za stila 115KS. Nasao sam na forumu broj za Bozec u Caku i za Zeravica servis u. Majstor reče turbina , najverovatnije mehaničko oštećenje. Ako je priča o tom autu stigla do toga da kalkulišeš o nekakvoj reparaciji dizni, ili koliko.


Dakle kak i sam naslov veli, turbina mi poslje ovih hladnih dana.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.