petak, 12. siječnja 2018.

Catrice highlighter glow recenzija

Catrice highlighter glow recenzija PR – Proizvod je ustupljen na recenziju, no to nije utjecalo na moje. Napokon su se highlighteri počeli probijati u drogerije. Jako je teško aparatom uglaviti highlighter u akciji i da bih to napravila.

Catrice highlighter glow recenzija
Share: Labels: Catrice, highlighter, recenzije. Svi znamo da je highlighter moj omiljeni kozmetički proizvod i. Danas vam donosim recenziju jednog noviteta iz naših drogerija. Catrice - High Glow Mineral Highlighting Powder.
Catrice highlighter glow recenzija
Svi proizvodi koji su dobiveni na recenziju će u postovima biti posebno.


Nisam ljubitelj kremastih highlightera, imala sam dva koja su bila loša i. Essence recenzija: Soo glow highlighter&blush + Silky touch blush. CATRICE High Glow Mineral Highlighting Powder. I ono me osvojilo,kao i highlighter svojim kvalitetom,pigmentiranošću i. Sad si me zainteresirala za ovaj highlighter, bas lijepo izgleda… i da. Odavno nisam pisala zbog mnogih obaveza. My obsession with highlighters is as strong as ever and finding amazing ones. Za razliku od njihovog Sun Glow bronzera (recenzija ovdje) ovo nije moj prvi highlighter, no sličnost je ta da highlightere također koristim tek.

Catrice highlighter glow recenzija
Blush Artist palette, or the two highlighters in this review. Essence Soo Glow, highlighter u nijansi 20 bright up your life, je onaj u koje sam se zaljubila.


Highlighter, iako je teksture poput pečenog rumenila, je divno mekan i. Kada se izblenda na licu, ostavit će vam samo brončani glow. Nedavno ste mogli pročitati recenziju o ovome proizvodu, pa neću puno pisati o njemu. I was a bit sceptical to try the highlighter with my normal make up routine as I have a. Liquid highlighter Fluid Glow – C01. I already have full on highlighters in my collection like. Prvi highlighter koja sam koristila, a koji i dalje vjerno koristom je onaj iz.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.