Nafta u ulju motora Inace ne vidim nikakve promjene u radu motora, potrosnji i slicno. Spremljeno u privremenu memorijuSlično1. Molio bih nekog ko ima iskustva s motorom TDI 74 kw da mi pomogne, tj.


Pogledaj temu - Dodavanje ulja u dizel gorivo - Forum. Kako pali motor u većini slučajeva budu gumice,ali one su mjenjane. IMT da pusti naftu preko membrane na pumpi niskog tlaka u ulje, sad neznam kakva je pumpa kod usrsua, vjerovatno isti princip. Motokultivator Labin Progres servis i održavanje. Stranica 510 objava16 velj 2012Torpedo TD 9006 A10 objava3 pro 2010IMT 533-539 - Stranica 210 objava17 svi 2008Više rezultata za poljoprivredni-forum. Proveri da li su u pitanju voda, ili nafta u ulju. Kada se meri nivo kod BMP motora (2.0TDI) moras sacekati najmanje 3 sata kako bi se svo ulje.
Ve� dugi niz godina pove�ava nivo ulja u karteru.

Dok je motor hladan, deo goriva iz komore za sagorevanje završava u karteru; 3. Usled pojačane kondenzacije vode u ulju se formira pena; 4. Naposlijetku, vecina motora "trosi" ulje pa se sa vremenom nivo "unormali".
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.