subota, 6. siječnja 2018.

Syoss šampon protiv peruti

Syoss šampon protiv peruti Syoss šampon i regenerator koristim već mjesecima i meni dosad najbolji šampon koji sam. Dobila sam od njih perut koje sam se onda morala rješavati mjesecima. Meni je od syossa dobar šampon onaj protiv prhuti. Spremljeno u privremenu memorijuSlično3. Ja samo znam da mm nikad nije imao perut dok nije počeo koristiti. Zadovoljna dosadašnjim učinkom Syoss šampona odlučila sam probati.


Koristila sam onaj repair i volume, a mama mi je koristila onaj protiv.

Syoss šampon protiv peruti
Syoss profesionalna njega za profesionalne rezultate. Syosss anti-Dandruff control šampon s cinkovim piritionom uklanja prhut nakon prvog korištenja i. Syoss Anti Grease šampon za masnu kosu sklonu prhuti. Sjaj i fleksibilnost; Njega; Volumen; Osnažuje kosu; Dodatna svježina; Protiv gubitka kose; Protiv prhuti. SYOSS ANTI-DANDRUFF CONTROL ŠAMPON s Cink Pyrithionom bori. Učinkovit protiv peruti već kod prvog pranja.


Imam njihov protiv peruti i mogu re&#263i da je izvrstan. Jedini je koji m je pomogao s dosadom od peruti -. I ja sam se tako prevarila i oprala kosu Syoss samponom,jao-toliko.

Syoss šampon protiv peruti
Da li je neko probao Syoss-ov sampon i regenerator za kosu. Naime,pokusavala sam svakakve sampone protiv prhuti,ali ovo cudo je posebno otkrice. Nova SYOSS linija protiv peruti Platin Control 100 sa cinkova piritionom, razvijena i. Barkodovi: 9000100596213: 9000100596220: 9000100771986. Cijena: 34,99kn, Šampon protiv peruti Head & Shoulders Extra Volume. Upotrebom ovog šampona Syoss Repair Therapy kosa je prestala da mi. Syoss platin control sadrži kompleks cinka i idealan je za kosu koja je sklona peruti.


Savršeno čisti kožu glave, brzo daje vidljive rezultate u. Syoss linija protiv peruti Platin Control 100 sa cinkova piritionom, razvijena i ispitana u saradnji s frizerima, efikasno uklanja 100% vidljivu perut za do 8. Syoss 500 ml sada za samo 25,90 kn na akciji u Bipa trgovinama.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.