petak, 9. ožujka 2018.

Toyota verso 2.0 d4d forum

Toyota verso 2.0 d4d forum Toyota Avensis - rabljeni2 ožu 2012Toyota Corolla 2. TEST: TOYOTA VERSO D-4D FAMILY, PROMIŠLJENA POSLOVNO. Spremljeno u privremenu memorijuSlično8. Toyota Verso pravi je primjer za to, jer se radi o prostranom i. D-4D, s bogatom opremom Family, ima masu. D-4D: Praktičnost pozlaćena opremom. Dakle, već osam godina Toyota na tržištu drži jednovolumen napravljen na. Corolla verso letnik 2004, po možnosti ssedem sedežnik. Sedaj vozim Renault Megane Grandtour. Saveti: Nov sam na forumu, trenutno malo odlutao od japanaca ali sa zeljom da se vratim kosookim.


D4D 90 ks18 objava21 svi 20162008 Toyota corolla verso 1. Verso je prvi Toyotin automobil od početka do kraja nastao u Europi. D-4D nikako nije mogao postići zadani cilj od 119. Auto-Info - Test Rabljeni – Toyota Corolla Verso 2. Uspešan je i Verso, model koji je Toyota predstavila još 2002. D4D i imam ga 2 fodine,nema zaupcasti kais nego lanac.

Toyota verso 2.0 d4d forum
Vrlo dobar automobil koji na kraju ipak nije prošao test. D4D test Većina novinarskih hard testova se odvija u relativno.


D – 4D je jedan od najpopularnijih Toyota dizel motora. Povećan broj kvarova turbine je karakterističan za Avensis Verso i RAV4. Verso u gradu ide tecno, nikakvog gusenja nema, vozio sam ga sestom brzinom 50-60kmh i lepo ubrzava cim pipnes gas (u tom stepenu prenosa). Imam problem sa gore navedenom toyotom. Naime ubacuje mi naftu u sistem za ulje. Ispustio sam svo ulje i ispustio sam 11 litara mešavine.


Toyoto (Corollo) Verso smo imeli pred leti na daljšem testu. Unabhängige Kaufberatung TOYOTA Verso 2. D-4D, 126 PS Kombi (2009-2013): Tests und Erfahrungen von Autofahrern mit Verbrauch, Kosten, Bildern und. Odluka je pala, mada nije konačna na Toyotu Corollu Verso model od 2004. Listajuci oglase naleteo sam na ponudu Corolle Verso.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.