Svitak paljenja Stariji motori koristili su jedan indukcijski svitak (bobinu) za paljenje smjese u svim cilindrima. Transformirati se može samo izmjenični napon te. Stručni naziv za bobinu je zapravo svitak paljenja, a ovaj se svitak sastoji od tri glavna dijela - jezgre od željeza te primarnog i sekundarnog.
Takav način paljenja vrlo često je bio izvor problema, posebno pri vlažnim uvjetima. U slučaju konstrukcije “jedan indukcijski svitak – jedna svjećica” odn. Naime, vjerojatno bi logičnije bilo poći od akumulatora, pa preko indukcijskog svitka i razvodnika paljenja doći do svjećice. II▻PEUGEOT CITROEN BOBINA SVITAK PALJENJA 206 C3 Za motore 1. SKU: 874 Kategorija: Gumeni dijelovi manji od 5cm Oznake guma, guma za pedalu kočnice, kabel kutija, kapa za distributera, oprema gumenih dijelova.Alat za svitak paljenja 7ZSW04 Kunzer 4-dijelni. Akumulator daje napon od 12 volti, što nije ni izdaleka dovoljno da na svjećici stvori iskru potrebnu za paljenje smjese benzina i zraka. Nacrtana shema će pomoći u traženju neispravnosti na sistemu paljenja. Najprije izvucite kabel (vodič) za paljenje koji povezuje indukcijski svitak i razvodnik iz. Svitak za paljenje – HOFFER – 8010333-HOF. Oblik kućišta utikača kutna, Tranzistorsko paljenje (TZ), 4 -polni, uklj.
Uređaj ima svitak za punjenje kondenzatora i davač impulsa paljenja.
Okretanjem polnog rotora s trajnim magnetima u svitku za punjenje kondenzatora inducira. Uređenje dijela sustava za paljenje i ubrizgavanje kod Ottovih motora ili. Ako se mjerenjem električnog otpora na indukcijskom svitku (bobini) izmjeri. Određeni uvjeti moraju biti ispunjeni za paljenja zavojnice za proizvodnju visokog napona iskru koje požari motor. Problemi povezani s ispunjavanju tih zahtjeva. Sustav elektroničkog paljenja proizvodi i regulira visokoenergetsku sekundarnu iskru.To je uređaj koji troši niski napon iz. Indukcijski svitak paljenja istovremeno daje napon za 2 svjećice.
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.