utorak, 9. listopada 2018.

Bmw 120d iskustva

Bmw 120d iskustva Ne znam za 318d i 320d, ali znam za razlike kod 325d i 330d (oba 3000 ccm). Imaju istu turbinu, intercooler itd. Kupovina BMW 1 ili 3 serije ili VW Golf VI?

Bmw 120d iskustva
Spremljeno u privremenu memorijuSlično2. Probao sam ih sve, al mi je 120d ostao u super sjećanju. Moje iskustvo je da na servis cekam i po nedelju dana. Serija 18 lip 2016Izmjena lanca BMW 118d - Motor, auspuh, hladjenje, odrzavanje.


BMW 1-Series Hatchback (2004 - 2011): Dragan pita ostale vozače. Da-li-neko-ima-iskustva-sa-ovim-autmobilom-ili-z. Vozio sam 120d, najjaci model trenutno sa 163ks, i ide ko lud :D Inace taj je imao svu. Svaka cast BMW-u, auto je stvarno odlican. TEST: BMW 118d Zadnji sa stražnjim pogonom. BMW 118d ili 120d i jaci dizeli, da li su to turbo dizel motori i kakvi su opcenito <zanima.


BMW SERIE 1:Opasno mi se svidja, izibor motora odlican, servis u blizini. Od toga što si nabrojao, lično bih izabrao seriju 1 i to dizel - 116, 118 ili 120D. V I D E O: Neki samozvani autoriteti ga smatraju ružnim, jer od BMW-a nisu dobili.

Bmw 120d iskustva
Privukla me je mala potrošnja, tehničke karakteristike, stražnji pogon. S tretmanom i uslugom nisam u potpunosti. Opčenito o seriji 1; 1er sa trojim vratima; U bok. BMW 1 Series television advert; Tehničke karakteristike - 116i; Tehničke karakteristike - 118i; Tehničke.


Potrosnja je dosta niza nego u audiu. BMW 116i nudi sve što vam treba, pa i malo više od toga, zadnji pogon. At the Geneva Motor Show earlier this month a facelift was revealed for the incredibly popular BMW 1 Series hatchback. BMW 1 series - тест драйв с Александром Михельсоном - Duration. BMW serije 1 kao kompaktni trovratni model sa sportskim. BMW Seriju 1, sada je pravo vrijeme.


BMW-ovim prednjepogonašem Serijom 2 Active Tourer. Upravo smo isprobali 120d, dizelski model sa 2-litrenim.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.