ponedjeljak, 25. srpnja 2016.

Kistovi za šminkanje muller

Kistovi za šminkanje muller Pozdrav lijepi moji, danas sam vam odlučila reći koju više o povoljnim Body&Soul kistovima koje možete pronaći u Mulleru. Ja sam uvijek u potrazi za cijenom pristupačnim kistovima, a nedavno sam primijetila zanimljive kistove za šminkanje u dm-u i Mulleru pa sam. Pakiranja na zalost nemam jer sam kistove kupila davno, jos u travnju prosle godine.

Kistovi za šminkanje muller
Izgledaju sada već kao klasični Body&Soul kistovi i od sintetičke su dlake. Najčešća su pak ona o tome koji su osnovni kistovi za šminkanje, koje kistove da kupite prve. Kistove možete pronaći i u Mulleru te Bipi, no mene nisu toliko. Essence blending brush (dm, muller 15tak kn).
Kistovi za šminkanje muller
Tagovi: kistovi, četkice, ecotools, MAC, šminkanje, kist, sigma, eco tools.


Alles rund um Drogerie, Parfümerie, Schreibwaren, Spielwaren, Multimedia, Haushalt, Kosmetik. Real Techniques kist - Foundation Brush. Kistovi za šminkanje su prvi korak prema precizno i uredno nanesenom make upu. Radi se u Muller marki kistova, meni su jako dobri, daleko bolji od Essencovih, neće te puno koštati. Imaju ih nekih 10 vrsti, imaju bockalicu. Nakon toga sam otišla u Dm i vidjela EcoBella kistove, koji su me. Kupila sam jedan set za 12 kn u Mulleru i grozni su.


Njihovi kistovi za oči su 12-14 kn, a za rumenilo ili puder oko 26kn.

Kistovi za šminkanje muller
Drugi kist po redu je spužvasti aplikator namjenjen za sjenila. O mojim makeup kistovima i gdje ih nabaviti! Drage moje dame, sve vas srdačno pozdravljam i želim pravu žensku dobrodošlicu u svom prvom postu. Ja sam uzela sve kistove koji su kod nas došli, kao i ovu preslatku torbicu. Tek nedavno sam se pocela vise interesirati za sminku, vidjela ove preslatke cetkice i danas ih slucajno pronasla u mulleru :-) Sada mi je zao sto.


Alicia da Silva kistove u Muller drogerijama odbijala kupiti nakon. Ovi Body & Soul kistovi iz Mullera su odlični, jako mekani.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.