četvrtak, 25. kolovoza 2016.

Najbolji amortizeri

Najbolji amortizeri Kako imam Eibach opruge -30mm , koje amortizere bi preporučili s njima? Bilsten znam da su najbolji ali mi je to preskupo. Talijani, Nijemci, Japanci, Francuzi.

Najbolji amortizeri
Spremljeno u privremenu memorijuSlično12. O kayabi ne znam puno, imal ih je frend na nissanu, plinske još k tomu, i nisu se baš pokazali najbolji. Zamjenil ih je s Koni amortizerima i veli.


Forum - Automobili i motori - Koji amortizeri?

Najbolji amortizeri
Nedavno istraživanje provedeno u Njemačkoj potvrdilo je da su amortizeri vrlo često potpuno zanemareni dio automobila. Samo ukoliko su amortizeri potpuno ispravni, kočnice će imati svoju punu. Continental Winter Contact TS860 najbolja zimska guma – pogledajte. Danas sam obilazio prodavnice jer mi trebaju zadnji amortizeri za moju. Najbolji su po meni (a i po mnogima drugima) Kayaba. Nemoj da stedis na tome jer se amortizeri ne mijenjaju svaki dan.


Kako uočiti neispravnost amortizera? Zaljuljajte automobil, a ispravan amortizer bi u svega tri ljuljanja trebalo da. Uglavnom, on kaže da su najbolji amortizeri kad je u pitanju odnos cijene i.

Najbolji amortizeri
Vjerujem da cijena jednog amortizera (prednjeg) za tvoj auto nije. Za razliku od uobičajenog mišljenja, amortizeri ne otkažu u trenutku, već. Na mnogim (vecini) vozila novijeg datuma uljni amortizeri nisu ni. Ta, "hibridna" klasa amortizera je ostavila najbolji utisak na mene. Zabranili jedan od najboljih ovjesa na svijetu jer pomaže vozaču. U rijetkim slučajevima, kada se bilo koji amortizer ili elektronski sustav ošteti.


Opskrbi se Bilstein proizvodima do 15. Interesira me koji bi bili najidealniji amortizeri za taj auto? Bilstein amortizeri su visočiji od originalnih za nekoliko cm.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.