ponedjeljak, 26. rujna 2016.

Catrice highlighter

Catrice highlighter High Glow Mineral Highlighting Powder 010. Napokon su se highlighteri počeli probijati u drogerije. Onda su tržište preplavili neki drugi bolji.

Catrice highlighter
Sad si me zainteresirala za ovaj highlighter, bas lijepo izgleda… i da, naziv mu. Postovi označeni s “catrice highlighter”. Blistav ten s puno highlightera i nježnim sjajilom - Snježna kraljica look.


Jako je teško aparatom uglaviti highlighter u akciji i da bih to napravila.

Catrice highlighter
Svi znamo da je highlighter moj omiljeni. CATRICE presents: The TREND Looks – a series of tutorials for the. Gledajući promo slike na netu ja sam mislila da je ovo kremasti highlighter u sticku, ne znam zašto. Ali nije, tekući je i pakiranje radi na principu okretanja i. Gebackener Highlighting-Puder mit Mineralien und ultrafeinen, lichtreflektierenden Pigmenten für einen strahlenden Look. Ja sam jedna od onih osoba koja dnevnu šminku pokušava svesti na minimum.


Kaviar Gauche by CATRICE – Highlighter - Sa svjetlucavo-reflektirajućim pigmenatima, highlighter puder u dvije nijanse osigurava elegantan. The Beauty Wimp in catrice cosmetics, drugstore lipstick, drugstore makeup, eye makeup, eyeshadow, highlighter review, makeup, smokey. An illuminating powder baked cooked with minerals and micro pigments that reflect light for a shiny appearance.

Catrice highlighter
Its delicate texture has a cover that can be. Catrice Mineral bronzer i highlighter. Reader Request: “Sue What Highlighter Are You. On Sunday night I headed to Lillies for a night out with Dylan and some friends. Bronzing Highlighter Pen - Only at ULTA!


A liquid bronzer for a natural tanned shimmer. Contourious by CATRICE – Sculpting Powder Paleta - C01 Pale.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.