ponedjeljak, 26. rujna 2016.

Škripanje u volanu

Škripanje u volanu Spremljeno u privremenu memorijuSličnoPrevedi ovu stranicu28. Imam jedan problem koji se i ranije pojavljivao, ali u puno manjoj mjeri. U posljednje vrijeme pri okretanju volana na obe strane cujem kao blago krckanje.

Škripanje u volanu
Volan i njegove zaštitne plastike slijedeći su koji mogu podići tlak. D: kad parkiram i kad polako okrećem volan. Sad kako je bilo ovo hladno vrijeme i snijeg dok krećem u 1. Već duže vrijeme dok motam volan na mjestu čuje se ko neko zujanje.
Škripanje u volanu
Svaki put kada okrecem volan do kraja nesto zaskripi,jel netko zna u. Ali ako se kod tebe baš čuje škripanje, možda tu nešto i nije u redu. Evo kao što naslov govori, pri skretanju mi se javlja nekakav zvuk struganja u volanu kao da nekakav lim struže po nečemu.


Od skoro mi se pojavio problem prilikom okretanja volana,cuje se nekakvo skripanje. Jel zvuk kao da struze - skripi nesto u tocku lijevom? Kupio sam nedavno novi focus black hills i odmah sam čuo neko krckanje u volanu. Prije sam imao GT avalanche i isto je krckalo. Eto ko iz naslova juce u zg na semaforu vruce spustim prozor i malo volanom lijevo desno a ono skripi ko ludo kao kad nisu recimo vrata. Pojavio mi se neki čudan zvuk u volanu.


Škripanje u volanu
Lupka mi nešto kad okrećem volan prema lijevo. Da li se škripa čuje prilikom okretanja volana ili kada okreneš skroz do kraja? Ljudi,primećujem u ovo zimsko vreme,pogotovo kad dobrano napolju stegne,da mi volan pri okretanju škripi,a isto se dešava i kad auto ide po. Nisam ni izasao iz servisa culo se skripanje prilikom motanja u levo koje se do tada. Znaci najvise se cuje kada motam volan u mestu.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.