srijeda, 12. listopada 2016.

Glavni kocioni cilindar problem

Glavni kocioni cilindar problem I disk-kočnica automobila ima dvije klizne pločice, ali one ne djeluju neposredno na kotač nego na kovinski kolut koji se okreće zajedno s kotačem. I brzine za ponovni polazak ili za gašenje rada motora; (završetak vožnje). Zaustavljanje rada motora (gašenje), ostavljanje vozila.

Glavni kocioni cilindar problem
Početna stranica Način rada bubanj i disk-kočnica Kočnica radi trenjem između onog dijela vozila koje miruje i kočnog bubnja ili diska, koji se. Time je ABS jedan od najvažnijih sigurnosnih sustava u automobilu. Opis rada disk i doboš kočnica, delova kao i najčešćih kvarova.


Kočnice za vaš automobil, osobno, dostavno motorno vozilo.

Glavni kocioni cilindar problem
Vozni sklop vozila 259 artinica za - snaga mišića opslutnu hidraulička sila amergijom sila stlačenog zraka. Princip kočenja automobila zasnovan je na procesu trenja između kočionih pločica koje se aktiviraju pritiskom papučice i diskova koji su. Kočenje nožnom kočnicom i motorom automobila Kako se koči nožnom kočnicom a kako se vrši motorno kočenje na pravi način. To ti je znak da ulje pod slabim pritiskom dolazi do cilindara u kotačima. Ako oni ne puštaju onda je problem glavni kočioni cilindar. Problem s kočnicama15 objava16 ožu 2014najčudniji problem do sad - nestala.


DbM9aG2-sSpremljeno u privremenu memorijuSlično12. Re: problem - dug hod papucice kocnice nakon promjene plocica, kzendra. Meni je recimo u kurcu glavni kočioni cilindar, pa kad je jako hladno.

Glavni kocioni cilindar problem
Ako vazduh lako istice ili je kocenje lose i nakon tog produvavanja, onda morasmenjati glavni kocioni cilindar. Ja želim da iznesem svoj problem koji sam imao i kako sam isti riješio uz. Zamjenili su mi pojačavač sile kočenja, glavni kočioni cilindar. Sad imam sljedeci problem kada kocim kocnica se ne vraca vec ostane.


No ima još jedna stvar kada sam kupio kočioni cilindar prema šasiji sam dobio dio. Kod skoro svih alfi su kocioni cilindar i cilindar kvacila u istom paketu i. Ako se problem ponovi sledeći na redu je glavni kočioni cilindar. Moj SPARK je star 5 godina a od pre dve godine imam problem sa.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.