Passat 6 2.0 tdi kvarovi Passat 6 2.0 tdi kvarovi TDI dolazi u dva nivoa snage od 140 KS ili 170 KS. Kvarovi se retko javljaju i DSG menjač je veoma popularan među. Odlućio sam se ponovno za pasata ali sada B6 2.
I kakvi su automatski mjenjači, ima li kvarova? I dok kod nekih automobila, odnosno sklopova, ti kvarovi ovise o tome kako. Zajednički kvar dizelskog motora 1,6 TDI i 2,0 TDI su neispravan kontroler.
Početni turbodizel 1,6 TDI sa samo 105 KS ili znanog moćnika 2,0 TDI sa 140 KS i 320 Nm? VW POLO 1,6 TDI CR - ČUDAN ZVUK KOD MOTORA ? U servisu su mi rekli da mi je zamašnjak pri kraju i da ga moram hitno. Rodjak kupuje navedeno prometalo pa da mu se malo raspitam, kakvi su 2. TDI motori iz 2007-2008 godine i jel treba imati straha ako. Dok bi se passat 6, izgledom mogao uporediti sa nekim audijevim sedanom, ovo. TDI 16V 140 – Bosch PD (sa solenoidom), Golf V, bez DPF filtera. Kolege sa Auto Motor i Sporta su na har testu Golfa 6 morali.
Kod 6-brzina manuelnih menjača sa 1. Kvarovi, bar meni, nepostojeci tako da verovatno prilicno retki.
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.