petak, 27. siječnja 2017.

Brembo kocnice iskustva

Brembo kocnice iskustva Moja iskustva nisu loša, ali nije baš da palim kočnice svaki dan. Zamjena diskova i pločica, koje19 ruj 2015Kvalitetne zamjenske disk pločice - Stranica 494 ruj 2014Koje diskove i pločice za Mercedes C220 CDI (W202)18 lis 2009Kočnice za Passat? Rasprave o servisima, dilerima i opremiSpremljeno u privremenu memorijuSlično30.

Brembo kocnice iskustva
Kako Mike20 kaže, meni osobno je ATE isto marka broj 1, pa onda nakon toga TRW, TEXTAR, CIFAM, a FERODO, BREMBO, ZIMMERMAN. Tuning › Tuning OvjesaSpremljeno u privremenu memoriju11. Savjeti i iskustva su dobrodošla, MOLIM VAS, samo u kratkm crtama taj i taj. Brembo su najbolje koćnice na svijetu.


Brembo kocnice iskustva
Koliko sam čuo nisu, nisam imao iskustva na vlastitoj koži. Vrati se na: Ovjes, upravljanje, kočnice i kotači. Spremljeno u privremenu memorijuSlično21. Diskovi za sigurnije kočenje - Večernji. Poštovanje,zanima me jel tko imao iskustva sa tim diskovima? Zamolio bih clanove foruma koji su imali iskustva sa ovim diskovima, u pitanju je audi a4, cena. Ja lično sa brembo diskovima nisam bio nešto oduševljen. Benjamin Franklin "Iskustvo je saznanje da si bio idiot.


Textar i ATE su najbolji izbor kad su u pitanju normalne kočnice.

Brembo kocnice iskustva
ATE su vjerovatno najbolje kada je u pitanju slobodna. Svaka Alfa ima fabricki dobre kocnice, ne vidim poentu stavljati tako. II▻BREMBO KOČIONI DISKOVI I PLOČICE ! NOVO ZAPAKIRANO R1 RAČUN I GARANCIJA BREMBO DISKOVI I. Jel ima netko iskustva sa nekim ne-orginalnim diskovima i pločicama? Iako sam zadovoljan postojecim kocnicama na Aveo, spadam u grupu ljudi koji uvek zele maksimum. Zahvaljujući ogromnom iskustvu i mnogobrojnim specijalizacijama iskusnih.


Da li je neko ugradjivao na Chevroletu.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.