četvrtak, 26. siječnja 2017.

Dizel trza u voznji

Dizel trza u voznji Prije 6 mjeseci napravljen veliki servis, ali prije toga, kao i sada, u vožnji trza. Najčešće u nižim brzinama, odnosno prilikom kretanja (prva druga i treća) tako da. Desava mi se u voznji da u svakoj brzni trza na tacno 2.

Dizel trza u voznji
Kada ubrzavam drzim gas nece da trzne ali kada idem npr. Trzanje u vožnji20 objava30 ruj 2013206. Golf IV Tdi, trza i trese u vožnji - Forum. Nekoliko puta znao je ostati bez snage i trzati u vožnji.
Dizel trza u voznji
Skužio sam da ga ugasim i ponovno upalim.


Evo buraz mi ima problem sa Astrom svojom, počelo prije 2 tjedna otprilike. Spremljeno u privremenu memorijuSlično8. Kad ubrzava auto trzne na sekundu-dvije, bilo iz druge u treću ili. Trza kao da ce mu nestati goriva, bas se osjeti. Location:Sisak; Ime:Gustavo; Auto:Golf 2 dizel. Pri jednoličnoj vožnji na 2000 okretaja kad lagano dodaješ gas počne trokat ali kad se jače doda gas onda ništa.


Automobil se trza u drugoj brzini na 1. Koja je razlika u odnosu na novu generaciju 1.

Dizel trza u voznji
Vozdra drustvo, Imam pitanje, desava mi se da u voznji na nekih 1800 do 2500 obrtaja auto trza, otprilike trzanje je kao kad je kriva felga. Kao sto naslov kaze, poceo je da trza u voznji, nije nesto mnogo ali s vremena na vreme trzne, primetio sam u 2. U ostalim rezimima rada (ubrzavanje, voznja sa stalnim gasom), motor radi odlično. V6 i V8 benzincima u Europu dolazi sa štedljivim Fiatovim dizela. U povratku iz grada niti jednom nije trznuo , znaci nekad trza a. Sve to moze utjecati na trzanje u voznji na kretanju i u voznji pogotovo kad treba ubrzati. Ali kod opela starijih je dosta osjetljiv motor na lose. Pre par dana se desava tokom voznje da auto pocne da trza ( koliko sam primetila u 3 brzini), malo zatrza, uspori kao da ozgubi snagu i onda.


Poštovani, Imam problem na Vectri C 1. Heinzlove) auto mi se poceo trzati i gasiti u toku. Takve probleme stvara filter goriva (kod dizela).

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.