četvrtak, 26. siječnja 2017.

Keune boje za kosu cijena

Keune boje za kosu cijena A na to sve sam uzela i farbu Keune 1517 i 3% hidrogen za nju. Dakle 2 keune hidrogena od 9% i jenda boja 1517. Zato sam kupila proverenu Keune 1517 :) Ofarbala sam celu kosu njom i.

Keune boje za kosu cijena
Stavila sam Keune 1517 sa 9% hidrogena,drzala 30ak minuta bez. Prvo se farbate sa Keune farbom i 9% hidrogenom dva meseca. Amam porodila sma se prije 9 mjeseci, ali sad trpim posljedice :D. Mora ići blajh + Keune 1517(sa hidrogenom, naravno) i bit će bijela od.


Keune boje za kosu cijena
Danas sam kupila Keune 10 (plava), i njihov hidrogen, pa moze neki savet devojke? I ja sam koristila Keune par puta, 1517 i 1511, to su one. Koristim Keune, mislim da je broj 1012, uglavnom, pepeljasto-biserno blond, jedina. Ja sam se dugo farbala igorom pa keune 1517 pomesana sa igorom i. Farbaj se sa 9% hidrogena ofarbas izrastak posle pola sata cesljem. Boja za kosu Tinta Color Keune sve nijanse sada za samo 57,90 kn na akciji u dm trgovinama. Pronađi najbolju cijenu na Njuškalo popustima! Keune Tinta Color farba za kosu 1517 Super pepeljasto ljubičasto blond.


Na kutiji je nacrtan pramen koji je jako čudne boje i nema veze ni sa.

Keune boje za kosu cijena
Keune regeneratore i boje,preparate za obnovu kose i druge Keune proizvode možete kupiti u našem. Cijene Keune proizvoda možete naći u cjeniku. Keune Care Line proizvodi hrane kosu i pomažu uravnotežiti prirodne funkcije vlasišta. Prije bojanja nemojte prati kosu barem dan, dva jer u čistu kosu. U salonu koristimo boje za kosu tvrtke Keune, koja ima 90 godina iskustva u radu s proizvodima za profesionalnu njegu. Ukoliko želite da u privatnosti svog doma sami ofarabate svoju kosu.


Ukoliko se farbate u plavo, a po svaku cijenu želite da izbjegnete žućkasti ton. Naslovnica Njega i higijena Njega kose Boje za kosu. Popularnost; Naziv uzlazno; Naziv silazno; Cijena uzlazno; Cijena silazno. Za kućnu i profesionalnu aplikaciju Keune marketinški tim.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.