Mijenjanje brzina u autu Da bi na autu promijenili brzinu, potrebne su nam dvije stvari: 1. Pogledajte na donjoj slici kako izgleda najčešći kočioni sustav na autu. Dobar ilustrativni primjer za slučaj promjene intenziteta brzine je vožnja u automobilu.

Mora li se kočiti postepeno, dok se istovremeno mijenja (smanjuje) brzina do stajanja? Auto skola Pravo - Polukružno okretanje u raskrsnici. Vodite računa o potrošačima u automobilu. Povećanje brzine za svakih 10 km na sat, znači u prosjeku oko pola litre goriva više na 100 kilometara puta. Za vožnje, pazite na pravilno mjenjanje stupnjeva prijenosa. Ovo su 5 najvećih grešaka koje radimo kod ručnog prijenosa brzina. Držanje mjenjača u brzini prilikom zaustavljanja na semaforu.
Zašto se čudimo kada neke dijelove trebamo mijenjati mnogo ranije od tvornički.
Opčenito često u sličnim situacijama kvačilo držim potpuno stisnuto a kračem. No, ne shvaćam kako uopče s takvim autom možeš voziti, jer se kod. Koristi kuplung samo kod kretanja i mijenjanja brzina i nema problema. Dobrodošli u uputu za preuzimanje auta iz veće brzine. Kao i svaka operacija sa brzinama kod automobila, i na ovu je bitno obratiti punu. Obrtomer olaksava menjanje stepena prenosa. Pozeljno je kod vecine vozila menjati brzine kada skazaljka obrtomera bude u granicama izmedju 2000-3000.
Projekt Škole za cestovni promet u Zagrebu - EKO VOŽNJA JE ZAKON jača.
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.