četvrtak, 26. siječnja 2017.

Ulje za getribu traktora

Ulje za getribu traktora Ja sam ga stavil u prednji most i reduktore, a u getribi ga nisam mijenjal. MJEŠANJE hipenol-transhidraol10 objava2 ruj 2012IMT 542 - Stranica 3010 objava23 ožu 2009Ulje hidraulike ursus 33510 objava22 ožu 2009Više rezultata za poljoprivredni-forum. Spremljeno u privremenu memorijuSlično16.

Ulje za getribu traktora
Evo imam jedno pitanje za vas,dali mi možete reči kakvo vi ulje sipate u getribe od svojih traktora,naravno odnosi se na serije. Ulje za hidrauliku, getribu za traktore IMT, Zetor, Ursus. Prodajem ulje za hidrauliku koje mi je ostalo prilikom zamjene na mome traktoru jer sam mogao kupiti samo količinu od 40 litara a meni je bilo. Najveći izbor kvalitetnih ulja i maziva.


Ulje za getribu traktora
Ulja za motor, prijenos i hidrauliku traktora. FAM » Ulja i tekućine za motore i motorna vozila » Ulja. Motorna ulja imaju više funkcija od kojih su najznačajnije da smanjuju trenje, povećavaju efikasnost i smanjuju potrošnju goriva, pridonose. UTTO ulje za traktore i građevinsku mehanizaciju. Dijelovi za traktor, novi, zamjenski i rabljeni dijelovi za traktore. AKCIJA JE VAŽEĆA SAMO ZA TRAKTORE PREKO 3 GODINE STAROSTI. IZMJENA TRANSMISIJSKOG I HIDRAULIČKOG ULJA I PRIPADAJUĆIH FILTERA. Višenamjensko ulje koje se primjenjuje za podmazivanje traktora i ostale poljoprivredne mehanizacije.


TD45 Adriatic je također dobar traktor.

Ulje za getribu traktora
Farmall, koliko ja znam imt 542 i 549 nemaju istu getribu. Vas već imate bogato iskustvo u korištenju traktora. Kontrolirajte, molim, količinu ulja u motoru Preispitajte priključke sustava za. Koja se vrsta ulja koristi za Lombardini motore? MOTORI ZRAČNO HLĐENJE : Motorno ulje INA Super 5 15W-40 osim ako to nije drukčije.


Motor sa 4 cilindrima Turbo Intercooler EURO III.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.