srijeda, 22. veljače 2017.

Common rail motori

Common rail motori Razvoj dizelskog motora i Bosch common-rail sustava za izravno ubrizgavanje - od klimavog početka do široke prihvaćenosti i osjetnog. TDI sa 90 i 105 KS, koji se još (u modelima Škode i Seata). Alfa Romeu 156 JTD, prvom serijskom dizelašu s direktnim ubrizgavanjem goriva u motor po sustavu common rail.

Common rail motori
Common rail ubrizgavanje: napredna tehnologija za dizel motore. Bosch lansirao prvi common rail sistem 1997. U par servisa u CH su mi rekli da Common-Rail D motori su pravljeni od. Injektor (brizgaljka) u common rail sustavu se sastoji od uloška dize.


Sustav za ubrizgavanje goriva dizel motora. Dieselski su motori oduvijek koristili ubrizgavanje goriva. Buduci da se common rail tehnologija ubrzano razvija i sada je. Common Rail-sustav ubrizgavanja Bosch Service Training Sadržaj. Mene zanima, kako funkcionisu PD motori, kako imaju toliku eksplozivnost. PD sistemi ostvaruju vise pritiske od CR (common rail) motora (bar su do sad). Servis diesel uređaja i common rail injektora uz korištenje najsuvremenijih.


Kaze da common rail sustav ne ubrizgava gorivo odjedanput, kada je klip. Pumpe Duse motori rade pod tlakom ubrizgavanja od 1800 bara. Takodjer, koje se tehnike koriste da se iz diesel motora jednake. Od 1960-ih, inženjeri su shvatili da unapređen common-rail sistem. Osim toga VAG koncern koristi i klasicnu tehnologiju u obliku 2. TDI COMMON RAIL motor (2. generacija) Davač pritiska goriva Rail. Razlika je samo u jednom veoma bitnom detalju – kod HDI ili bilo kojeg drugog common rail motora (JTD, CDTI, DCI, D-4D) snabdevanje. Dizel motori danas zauzimaju značajan udio na tržištu automobila.


Zbog sve većih zahtjeva kupaca za štedljivijim i istodobno jačim motorima. Sistem radi na vrlo visokom pritisku (preko 1.000 bara). Koliko sam uspio zapazit na forumu se o već staroj 10god. Kao drugo to je sasvim normalno za turbo motore a pogotovo za common-rail. Pa kaj misliš kak turbo funkcionira? Sadržaj pakiranja treba uliti u spremnik goriva prilikom punjenja.


Motor je na kraju ispao predug, a Audi odustao od njega i posvetio se.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.