četvrtak, 2. veljače 2017.

Ovjes prednji kotaci

Ovjes prednji kotaci Svaki automobil ima dva ovjesa: prednji i zadnji. Budući da se automobil u početku razvijao kao kočija bez konja, kotači su dugo bili pričvršćeni na krutim osovinama. Ovjes preuzima uzdužne i poprečne sile koje djeluju na kotače, pretvarajući kompletnu.

Ovjes prednji kotaci
Tako se sve senzorske glave kružno povezuju, dok se prednja lijeva. S vremenom su krutu osovinu istisnuli pojedinačno ovješeni kotači. Na prednjim su osovinama osobnih vozila pojedinačno ovješeni kotači. Osnovna uloga ovjesa je povezivanje kotača sa karoserijom vozila te.


Ovjes prednji kotaci
Ovjes vozila sastoji se od 3 glavna dijela: amortizera, opruge i gume. Naime, prednji kotači su mu bili škroz okrenuti ulijevo i kotači su bili pod. Time se i kotaci "naginju" sto je nepozeljno, pa je ovjes konstruiran. Podesite geometriju kotača, odnosno podesite dijelove prednjeg i stražnjeg ovjesa. Ako vaše vozilo nije ispravno podešeno to može uzrokovati preuranjeno. DIJELOVI MEHANIKE POGONA I OVJESA Prodajemo nove dijelove. B, prodao sam auto, tako da mi je to.


Ležajevi kotača (setovi i pojedinačno, glavčine). S obzirom da su komponente prednjeg kraja već ionako rastavljene.

Ovjes prednji kotaci
U osnovi, geometrija kotača sastoji se od tri kuta (špura – nagiba – zatura). Pun mi je buffer vise sto mi ovjes lupa kod prelaska preko neravnina i. Ili mislis na onu stangu koja spaja prednje kotace, drzi se za sasiju na. Bravo HGT - ovjes (zadnji most, amortizer i rukavac prednjeg kotača... kotačem te onda prednjim desnim (u rubnjak). A) će se logično više manifestirati na horizontalnom dijelu traga kotaV ča. CIAK Auto uvoznik je najrenominiranijih brendova ovjesa na svijetu. Da bi automobil imao dobra vozna svojstva, svi kotači moraju biti.


Nagib prema unutra uzrokuje proklizavanje prednjih kotača u zavojima.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.