Pritisak u posudi za antifriz Kada pokusam da otvorim posudu antifriz pojuri napolje. Riječ je o R 5 Gt Turbo sustavu za hlađenje :help: Povremeno mi se stvara pritisak u njemu, kad se odvrne čep. Sada u toku voznje ne duva creva ali mi nivo vode u posudi varira.
![Pritisak u posudi za antifriz](https://i1094.photobucket.com/albums/i447/muhanicar/10.jpg)
I ono sto je najvaznije, to je da uvek postoji pravilan protok tecnosti kroz ceo sistem za hladjenje. Moj problem se sastoji u tome sto posle voznje se stvori pritisak u boci za. Prevelik pritisak i curenje na boci za rashladnu tecnost - Ibiza. Kad otvorim cep posude za hladjenje neposredno posle voznje izadje. Antifriz se nije gubio, ulje na istom nivou a na čepu i ulivu stalno po malo kondenzata. Najosetljivije su aluminijumske u kojima kiseli antifriz buši rupice. Zato se smanjuje protok rashladne tečnosti i stvara veći pritisak u sistemu za hladenje.
Za ono što žene čine za svoj izgled, svaki trgovac rabljenim.
Imam jedno pitanje za sve koji znaju oko ovog auta. Imam utisak da se javlja para i de u prelivnoj posudi ide na crevo ,tu se.
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.