petak, 14. travnja 2017.

Klapna gasa cijena

Klapna gasa cijena Trgovina Novi Autodijelovi nudi potpuno nove klapne gasa. Ako se želite raspitati za određene dijelove i cijene, nazovite na 095 3939 570. II▻VW Polo KLAPNA GASA Prodajem klapnu gasa za polo 1.

Klapna gasa cijena
Da bi pristupili klapni gasa potrebno je da skinete crevo za vazduh koje. Ja sam crevo sanirao izolirkom, pošto cena od 2500 dinara povlači. Klapna leptir gasa BOSH 0280750133 6. U ovom kratkom video pokazacu vam kako na vrlo jednostavan nacin mozete sami da skinete i ocistite.
Klapna gasa cijena
Jel baš samo leptir, jel kućište, jel motorić, jel potenciometar, jel sve skupa. Regulator ler gasa mercedes C-klasa C180 NOVA CIJENA.


Ler gas klapna gasa karburator renault clio klio 2 1. Muci me to sto je klapna gasa u otvorenoj poziciji cijelo vrijeme. Pitao u renault servisu i cijena nije pretjerana, 69 kn. To bi značilo da klapna gasa nije zaglavljena i da zatvara do kraja. Cena od 20e do 50e zavisno od tipa, godišta i stanja. DIJELOVI FIAT PUNTO 1999-2003 IMAMO I DRUGE. Uspijem nekako otici do njeg kaze ocisti klapnu leptir gasa.


Klapna gasa cijena
Aj ja skinem to sve ocistim sija se ko nova, skopcam sve odem do njeg on na komp. II 16 16 v problemi sa novom klapnom gasa. Ima problem kupljena je nova klapna gasa i namontirana. Podaci o oglašivaču: Naziv firme: Auto-Mario. Opis oglasa: Prodajem klapnu gasa u ispravnom i dobrom stanju za navedeno vozilo. Za sve ostale upite rado vas savjetuje nase stručno i ljubazno osoblje koje. VDO (nije BOSCH) klapna, cijena oko soma domaćih krznenih životinjica plus ruke majstoru.


I znali ko gde se moze naci povoljnije jel je cena ubi boze? Reci im da ti treba klapna gasa koja ima ETKA broj 03C133062C. V kupljena zabunom kao dio koji je bio ispravan na vozilu. Ja sam imala tih problema, očistila klapnu i motorić ler gasa i sve ok. Možda ipak je ta klapna ali nemogu polovnu naći nikako a previše ti je para da. Sad se tjesi da ti je klapna gasa nova i da nije do nje 100%.


Mini-jem i navodno da mi steka klapna gasa.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.