utorak, 6. lipnja 2017.

Amis raskid ugovora

Amis raskid ugovora Prava i obveze iz korisničkog ugovora počinju teći u trenutku kad Isporučitelj. Naručitelj je dužan raskid ugovora poslati pisanim putem preporučenom. Ranije bih prekinuo ugovor potpisan na određeno vrijeme?

Amis raskid ugovora
Više nisam vezan ugovornom obvezom i želim raskinuti uslugu? Pretplatnički odnos" je odnos između Operatora i Pretplatnika koji nastaje sklapanjem Ugovora i traje do raskida Ugovora. Prije 46 dana potpisao ugovor za internet sa Amis Telekomom.


Bitno mi je da nema naknade za raskid ugovora.

Amis raskid ugovora
Izgleda da će novi pravilnik natjerati operatere da nas konačno. Pravilnik korisniku omogućava raskid ugovora bez ikakvih penala. I ja sam u T-Mobileu i meni je naknada za prijevremeni raskid ugovora 30 kn po mjesecu, ali ja mogu na nižu tarifu nakon 6 plaćenih računa jer. Pitanje: Do isteka ugovora s mobilnim operaterom mi preostaje četiri mjeseca. U međuvremenu sam odlučila raskinuti ugovor i platiti ugovornu. Smatram da ne bi bilo korektno da moram platiti penale za raskid ugovora u punom iznosu prema Općim uvjetima o poslovanju jer se, teoretski, radi o usluzi.


DVA U JEDNOM usluge raskinuti ugovor sa Optima Telekomom. AMIS– Dostupnost provjerite ovdje (sa desne strane): Zagreb. Odi direkt tamo u njihovu centralu i objasni da ti ne radi i da hočeš raskinuti ugovor.

Amis raskid ugovora
Nakon toga prebaci se na Amis ili Iskon, moj savjet. Imam u roku 14 dana pravo na povrat tj. Hrvatskim Telekom-om pošto nam je istekao ugovor s Amis-om.


I zakon je jasan: ugovonoj strani za raskid ugovora u trajnom. Prema uvjetima Total TV usluge nakon raskida Ugovora korisnik je dužan u.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.