nedjelja, 4. lipnja 2017.

Kako do plave kose bez blajha

Kako do plave kose bez blajha Imam svijetlosmeđu kosu, htjela bih se pofarbati u plavo, ali bez blajha. Zanima me koje boje su kvalitetne i može li se to izvesti u kućnoj. Izbjeljivači u kremama nježniji su od "blajha", a daju željene rezultate.

Kako do plave kose bez blajha
Ako je kosa prirodno svijetla, neke plave nijanse mogu se dobiti i bez. Raspakirajte kutiju sa svim sadržajem za bojenje kose. Nježna plava kosa prirodnoga izgleda je prekrasna. Tada cete dobiti biserno plavu boju,koju svi zelimo :) a to je plava kosa bez zutih tonova. Ukoliko želite tamnije prirodno plavu kosu - krenite od broja 8 koja na kosi.


Kako oporaviti kosu posle blajhanja? Kažu kako žena nikada ne može biti dovoljno mršava, plava i bogata. U ljudskoj je prirodi da voli ono što je rijetko, a platinasta kosa bez žutog. Prije samog bojanja na plavo morate znati da plava kosa zahtjeva. Plava kosa oduvek je simbol za ženstvenost i seksipilnost. Kada se farba nanese na kosu bez hidrogena da li ju je potrebno saprati ili. Tamno smeđa s crvenim odsjajem, farbam se u plavo.


Ak mogu ja koja to radim doma sama, može garant i frizerka.

Kako do plave kose bez blajha
Spremljeno u privremenu memorijuSličnoPrevedi ovu stranicu25. Moja prirodna boja kose je tamno plava, bez crvenog pigmenta. Bi li mogla ja poslje blajhanja obojati se u nordijsko plavo? Kako da mi kosa biti plava bez farbe? Eh ovako, imam ssmedju kosu i prije dva dana sam se ofarbala u plavo jer zelim plavu kosu i znala sam da mi odmah ne moze biti plava jer mi. I dalje sam imala plavu kosu, a ovdje je još dodan sivi sprej za jednu reviju. Znam da bez blajha ništa i sad nisam pametna.


SMEDJU FARBU na kosu onda je tesko bez blajha dobiti plavu boju. Planirate li i vi svoju kosu osvježiti svijetlim tonom bez pomoći. Vam pomoći da to uradite dobro i uglavnom, bez oštećenja.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.