subota, 15. srpnja 2017.

Iphone 4 baterija se brzo prazni

Iphone 4 baterija se brzo prazni Iako lijepo izgleda kada aplikacije „plutaju“ po. Kako se baterija ne bi brzo trošila potrebno je smanjiti svjetlinu ekrana. Kupio sam od Cellular Linea (PB07-IP) vanjsku bateriju koja se. Pogledao sam sada tacno posto mi je bio prazan telefon. Izgleda mi kao da se baterija prebrzo trosi u standby tj isto brzo kao i kada ga koristim. Wi-Fi je bio uključen, ali ovako brzo mi se baterija nikada nije ispražnjavala! Imam problem na 5s, stavio novu bateriju tel se nenormalno grije i jako sporo se puni a veoma brzo trosi bateriju.


Iphone 4 baterija se brzo prazni
Imam 3GS 32 G sa iOS 4 i ne znam u čemu je problem ili što još isključiti. Ukoliko sve opcije držite uvek uključene, baterija neće izdržati više od jednog. Koristite ovaj savet ako vaš uređaji nadoima bar iOS 5 ili noviji, a suviše brzo troši bateriju. Ovde se nalaze dodatna podešavanja, određivanja lokacije, od kojih je. Većini korisnika pametnih telefona baterija jedva izdrži jedan dan. Ako vam se brzo prazni baterija na Androidu, probajte ovaj trik! BRUTALNA IPHONE OSVETA: Ako vas neko izluđuje, samo mu pošaljite ovu. Saznaj više o svojoj bateriji i tome.


Vaš pametni telefon je uređaj od kojeg se vjerojatno ne odvajate. Isključite ” Automatic Downloads” Sve vam je jasno, downloadajte aplikacije samo. Neki put ga punim i do 3 puta dnevno. Ukoliko vam je baterija oštećena ili se brzo prazni zamjenu prepustite stručnoj osobi ili servisu jer je otvaranje uređaja komplicirano i umjesto da uštedite. Puno čitam o raznim iskustvima o trajanju baterija na različitim ali i istim Android. Taj postupak ponovite sljedećih 3-4 punjenja. Meni se trajnost baterije nije smanjila ni nakon 4 meseca, koliko je u. Brzo se prazni, pa ga želimo što brže i napuniti kako bismo ponovno.


Toplina znatno slabi sposobnost baterije da. Zanimljivost je da se od predstavljanja Li-Ion baterija početkom 1991. Li-Ionske baterije u slučaju da su potpuno prazne postaju nestabilne i. Imam Samsung Galaxy s4 i baterija mi se jako jako jako brzo prazni. Baterija na mobitelu vam se brzo prazni: Evo ko je krivac.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.