četvrtak, 13. srpnja 2017.

Pritisak u posudi za vodu

Pritisak u posudi za vodu Povremeno mi se stvara pritisak u njemu, kad se odvrne čep ekspanzione posude voda bježi ko Linić od pameti. Kada dolijevam vodu, kod otvaranja te posude, prvo izleti pritisak , a nakon toga. A dihtung ti je u banani čim ti nabija kompresiju u posudu.

Pritisak u posudi za vodu
Zylinderkopfdichtung ili i glava motora (318 e46), molim pomoć pri. Antifriz misterij8 tra 2010Curi voda na čepu hladnjaka. Prevelik pritisak i curenje na boci za rashladnu tecnost - Ibiza. Izgleda da je otisao dihtung glave, pa ti izduvni gasovi dolaze u.
Pritisak u posudi za vodu
Auto pravi veliki pritisak u rashladnom sistemu. Naslov: Odg: Problem: pritisak u posudi za antifriz.


Kod većeg propuštanja moguće je veliko izbacivanje vode kroz sigurnosni čep posude za vodu. Ispušni plinovi zauzmu dio prostora u glavi. Sigurnije je pratiti pritisak u sistemu, posuda ili sto neko spomenu da. TDI, 110ks ASV, problem s gubitkom antifriza. Zamenio sam cep na posudi i vozio oko 500km (Kosovska Kamenica - Nis) i sve je bilo OK, creva su meka ali kada sam odvrteo cep da. Kad ode dihtung onda oce da nabija pritisak u creva pa creva budu tvrda ili da pravi.


Otvori posudu za vodu, na hladan motor i dolij do kraja, do vrha vodu.

Pritisak u posudi za vodu
U ovom će poglavlju biti riječi o termostatu, ekspanzijskoj posudi. KM moram dosuti po nekih 0,5l vode u posudu jer bude oko cepa mokro i tu. Voda u boci sme da se pomeri najvise jedno 3cm uvis i tu bi trebalo da. Cep na ekspanzionoj posudi pocinje da pusta tek na pritisak od 1 bar. Moj problem je sto mi auto vec nekih mjesec dana negdje gubi vodu bio sam. Tacnije moj c5 testirao sam gubi 1,5l vode na 100km.


Pa nista vozio sam ga i svakodnevno dosipao vode u posudu. Jesi primjetio ulje u posudi za antifriz? Uostalom,jel ti rashladni sistem odzračen,meni se sve čini da je u sistemu ostalo zraka pa nabija pritisak. Od pre par meseci, pritisak u crevima je veliki, kao nikad do sad.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.