subota, 12. kolovoza 2017.

Grijanje na pelete forum

Grijanje na pelete forum Zanima me da li netko ima grijanje na pelet ako da kakvo iskustvo ima sa tim. Ja imam centrometalovu peć(kombiniranu)Pa me zanima. Grijanje na pelet - Stranica 45 sij 2010Ekonomska racunica grijanja na pelet-prakticna iskustva?

Grijanje na pelete forum
Spremljeno u privremenu memorijuSličnoPrevedi ovu stranicuPrijatelji, zanima me odnos cena grejanja na drva i pelet. Sve više ljudi hvali grejanje na pelet i njegovu praktičnost, koja naravno mora da ima i svoju cenu. Mi kada smo prosle gidine radili grijanje, razmisljali smo i o peci na pelet, ali smo se ipak odlucili za onu na cvrsto gorivo. Oznake: propisi, fasada, grijanje na pelet.
Grijanje na pelete forum
Iako se na forumima dosta piše o grijanju na pelet, nitko nije spomenuo - buku!


Moje osobno četverogodišnje iskustvo govori da je prosječna potrošnja peleta između 4 i 5 tona po sezoni, ako računamo da sezona grijanja traje 5-6 mjeseci. Magarece_godine wrote: Da ozivimo temu, koju pec na pelet preprocujete ? Kontam zamijeniti ovaj centrometal na ugalj. Kod grijanja na drva (korištenjem peći) ova osobina je ujedno i. Mi se grijemo na pelete već 2 godine, a prije toga smo se grijali na drva. Izračun isplativosti grijanja na pelet. Unesite tražene podatke i saznajte isplativost za vlastito kućanstvo. Kvadratura m2 Trenutna vrsta energenta.

Grijanje na pelete forum
Da li je imao neko iskustva sa ovime?


Kolika je kolicina potrebna,koja se toplota emituje,da li ima i kolike su ustede u odnosu na ugalj i drva? Kako mislim izbaciti grijanje na drva (pec na drva u jednoj prostoriji) te. Mi imamo centralno na pelete i godišnje kupimo tri tone peleta, bar. Ja sam za sad zadovoljan što se tiče kotla i potrošnje. Ja sam prosle godine uveo grijanje na pelet i bilo je nekih problema oko peci (Topling), mada je sve to pokrila garancija i stvarno su odmah. Grejanje na pelet je ubedljivo najjeftiniji način grejanja: skuplji je samo od grejanja na.


Koliko kWh struje potrošite za grejanje po sezoni? O karakteristikama peći, načinu grijanja, isplativosti i vrstama razgovarali smo s inženjerom Tonijem Mrveljom iz tvrtke. U zadnje vrijeme pratim po netu ali neki pišu po forumima da im peć radi buku i. Treba imati u vidu da grejanje na pelet predstavlja kompromis između cene. Aktivni(hvala bogu da sam nasila na ovaj Forum). Početna Blog Članci Kotao na pelete ili na drvene cjepanice, što.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.